Samsung Galaxy S2 UK vraag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackjacker2

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hallo!

Ik ben van plan om eem Samsung Galaxy S2 te kopen van een vriend in de UK, Engeland dus.

Maar ik vroeg me af is er een regio lock van UK naar Belgie?

Zo ja kan ik deze Unlocke?

Zo ja hoe?

Zo neen is er een oplossing? "Niet zeggen van koop 1 van de winkel heh :P"

alvast bedankt voor je tijd!
Ik hoop op een snel antwoord.

Ja je kunt unlocken maar daar moet je wellicht voor betalen. even googlen

Ik kan er niets van terug vinden voor je op een forum of zo. Ga eens naar een winkel wellicht dat die een truc hebben.

Dus dan kan ik met een gsm van UK in Belgie met Mobistar SIM gwn gebruike?

ach jah de Phone is echt wel goedkoop 50 euro nieuwe Galaxy S2 dus jah is et 20 euro waard heh :P

Ik heb met Samsung gesproken en zij zeggen zij gewoon een unlock code kunnen regelen ?

bijv et komt uit UK moet je met samsung UK praten verifieren ze de Ownership en geven ze een code

Laatst bewerkt:
:eek:Nou dat is een koopje zeg. 50 is wel goedkoopje. Maar het is opgelost neem ik aan. Zedt de vraag maar op opgelost. Succes ermee graag gedaan en bedankt voor de terugkoppeling.:thumb:

:eek:Nou dat is een koopje zeg. 50 is wel goedkoopje. Maar het is opgelost neem ik aan. Zedt de vraag maar op opgelost. Succes ermee graag gedaan en bedankt voor de terugkoppeling.:thumb:

Nogmaals bedankt voor je hulp,
Zonder jou had ik vast geen nieuwe gsm gekocht hehe :P

blackjacker2. Dat is erg goed nieuws. Ik wens je succes met dit geweldige apparaat. Bedankt voor de terugkoppeling. En nu maar bellen enz enz.... Groet Manamana.

Weet je wat een Manamana is LOL. Tot het einde kijken en luisteren he.

http://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan