Samsung Galaxy S2 valt spontaan uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt van de hardwareproblemen?
Dus het is zeker weten software?

Oke bedankt. Kan ik hem later wel dan updaten via KIES?
Want dit is natuurlijk een Pre-Release.
Op mijn Samsung Wave (vorige toestel) had ik Bada 2.0 vooraf geïnstalleerd.
Grote verbetering, alleen kon ik hem daarna niet meer updaten via KIES.

Alles wat je installeert komt 1st in Pre-Release dus ...

nu is het tijd om ACTIE te ondernemen/ondergaan.

Veel Success!!!

Laatst bewerkt:
Oke laatste vraag voordat ik ga updaten:

Is hij wel in het Nederlands en werken apps als Whatsapp erop?

Laatst bewerkt:
Software in Nederlands is altijd supergroot ambetant probleem.

Engels is de moedertaal bij zo'n spullen hoor.
Je raakt er wel an gewend.:)

Heb hem geupdated naar Android 4.1.2.

Probleem is TOT NU TOE verholpen. Toestel is nog niet uitgevallen, maar staat daar tegenover ook nog niet lang op Android 4.1.2

Verder is het WEL in het Nederlands! Uiteraard is het een goeie verbetering tegenover Android 4.0.4

Heb je het gedaan via mijn links?

Goed zo, wssh zal dit opgelost zijn(updaten is het enige wat je zelf kon doen om probleem te verhelpen)

Zoveel te beter als het toch Nederlands was.

Ja, ik heb het gedaan via jouw links.

Helaas is het probleem NIET verholpen. Het toestel is weer uitgevallen.

Ik heb nu maar een stukje papier achter de batterij gezet. Het zou kunnen dat deze wel eens wil verschuiven, maar dat lijkt me HEEL sterk.

Ik zal hier de komende tijd meer over laten weten hoe het toestel zich voordoet met uitvallen, heel vervelend voor zo een duur toestel.

Oei,

Als je probleem met papier opgelost zou zijn raad ik je sterk aan nooit samsung's meer te kopen in de toekomst.

Als de update niet werkt(met nieuwste software), zijn het ofwel héél erg slechte toestellen,

OF

kan er ook een hardware probleem zijn(is nog steeds niet uitgesloten hoor!)

REPARATIE:

Indien er iets moet vervangen worden zou ik van de garantietermijn gebruik maken.
Maar zelf kan je ook de onderdelen bestellen(als je zelf weet wat er precies stuk is natuurlijk!) + toolset (schroevendraaier, materialen)

"Ze zullen waarschijnlijk verkeerd software gekopieerd hebben van Apple.:d (zoals ze altijd al deden)"

ik wacht op de gedragingen van het toestel.

Mvg gast0187

Laatst bewerkt:
Gek genoeg, nu ik het stukje papier tussen de batterij heb gezet, is het tostel nog niet uitgevallen.
Volgende keer neem ik wel een iPhone of zo misschien. Misschien was het ook een donme actie om deze te nemen want voor dezelfee prjjs kon ik een iPhone kopen, maar de specs van deze waren veel beter. Maar goed, als het probleem hiermee isopgelost, is het goed.

Voor de rest is het toestel namelijk wel goed.

Ik laat het horen hoe het toestel zich de komende tijd gedraagt.

Bedankt voor je hulp!

Graag gedaan, (alleen spijtig dat men toch nog op zo'n problemen botst bij telefoons van +500euro)

even nog een vraagje met welk type iphone had je hem vergeleken

Laatst bewerkt:
iPhone 4 8 GB.

Nadeel was toch wel die 8GB, en de Galaxy S2 vind ik NU veel beter omdat hij geen problemen meer geeft.
Ik laat het weten als hij weer begint. Meestal viel hij echt om de zoveel uren uit maar hij heeft het u de hele dag keurig netjes gedaan.

En daar zijn we weer, toestel is weer uitgevallen.

Ik ga maar even op mijn vader wachten en daarna Telfort bellen, zij zorgen er maar voor dat dit wordt opgelost.

Opvallend is wel; Wanneer ik hem normaal aanzet, moet ik de aan/uit knop rond de 5 seconden indrukken, maar wanneer hij is uitgevallen moet ik de knop 10-15 seconden ingedrukt houden voordat hij aangaat.

Laatst bewerkt:
De 8Gb versie zou idd beetje weinig geweest zijn.(meer geheugen kon ook maar wel tegen meerprijs en dan kwam je het duurder uit)

beide toestellen zijn vergelijkbaar, elk hebben ze hun sterke punten.

Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar iphones.(daar moet je geen papier enzo gebruiken voor goede gebruikservaring)

Toch is de samsung s2 niet slecht.

Hopelijk is dit topic volledig en voorgoed opgelost(status al op opgelost?)

Mvg gast0187

Ik dacht al, sterk vermoeden dat papier weinig ging helpen.

Je hebt de software al geupdated, etc..

Nu wordt het tijd om eens aan de hardwareproblemen te denken.(en daar breng je het toestel best voor binnen)

Mischien had je toch beter een iphone gekozen ... (omruilen in winkel, ?)

Ik denk dat ze je een nieuw toestel moeten geven of laten omruilen of repareren (maar bij het laatste heb ik mijn twijfels)

Mvg gast0187

Kom op, het toestel is niet eens een week oud!

Ze zouden hem OF gewoon moeten omruilen voor een nieuwe, of gewoon een andere telefoon laten kiezen.

Dit is absurd, ik moet gewoon een goed werkend toestel krijgen.

Denk je dat ze moeilijk gaan doen over de update die ik heb gedaan?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan