Samsung galaxy s3, note 2 kloon ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebos580

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2012
Ik ben opzoek naar een kloon van samsung galaxy s3 of note 2.
Weet iemand een kloon die er op lijkt en hardware ook goed is dus snelheid ram enz.
En als ik het moet bestellen a.u.b zonder douane kosten en ik moet kunnen betalen via IDEAL (ing).

Dank jullie wel.

Laatst bewerkt:
Nee als je nu een officiële iPhone 3gs hebt, zou ik deze niet halen.

Ik zou nooit zo'n telefoon halen. Niet te vertrouwen en vaak goedkope slechte harware

Maargoed, volgens de specs is deze telefoon wel beter. dus het is je eigen keuze. voor 95€ kun je ook niet echt sukkelen met een telefoon.

Ik heb een officele iphone en ik ben hem een beetje zat dus als ik het haal hoeveel procent kans heb ik dan om hem te kunnen gebruiken als een normale tel ?

46.45%

Nee Sebos, ik heb geen flauw idee! probeer veel review te lezen en ga bij je zelf na of je de gok durft te maken.
Als je opzoek bent naar een goedkope "goede" telefoon zou je ook bijvoorbeeld kunnen kijken naar: Nokia 520.
Deze komt binnenkort uit met een verwachte prijs van rond de 200-250 euro. Prima telefoon!

Wil je hem niet ruilen tegen een zgan Nokia Lumia Windowsphone 7.8 met 1 jaar garantie een 3.7 inch clear black scherm en een snelle 1,4 ghz processor ?

Nee dankje ik hou niet van windowsphone ik heb beter android of ios

hallo

ik zag dat je dus een koon zocht van een samsung note 2 die heb ik hier voor je liggen,
ik weet niet wat jij er voor wil geven ik heb alles erbij 2 hoesjes oplader extra baterij en een pennetje.
heb hem zelf toen voor 100 euro overgenomen.
hij is wel engels tallig daarom doe ik hem weg
hoop wat van je te horen

hallo ik weet dat ik heel laat reageer maar is dat alleen het probleem "is engels talig"?
en als dat alleen het probleem is wat wil je dan er voor zo te zien heb je het voor €100.

Hallo bent u nog opzoek naar een note 2 clone? Ik heb er namelijk een liggen voor u Nederlandstalig en werkt perfect is nog nieuw bij interesse graag mailen na ......

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een note 3 clone quadcore HD kleur wit in de aanbieding!!!
Zeer mooi helder beeld, 1op1, u mag altijd langs komen om te zien
Prijs 249.00 euro.
Is nog nieuw in doos. Ook een s4 clone voor 180 euro!!
Voor vragen graag mailen naar .....

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom rjalessio,

Ik heb je mailadres verwijderd. We hebben een speciale sectie waar je spullen kunt verkopen, namelijk de volgende sectie aangeboden http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php/341-Aangeboden . Hiervoor moet in je profiel wel de mogelijkheid aanzetten om te kunnen emailen. Dit topic gaat bij deze op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan