Samsung Galaxy S4 garantie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gines
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gines

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
Beste,

Ik heb onlangs een S4 gekocht die helemaal nieuw is en nog in zijn verzegelde doos zat.
Maar mijn vraag is, zit er eigenlijk garantie op van Samsung zelf aangezien ik geen factuur of bon heb gekregen.

Telt de fabrieksgarantie of moet je echt een factuur hebben voordat de garantie telt?

Mvg.

Hoi,

Normaal gesproken krijg je toch een nota mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je hem gekocht hebt en zou daar zeker om een nota vragen

Laatst bewerkt:
voor een reparatie heb je wel een aankoop factuur nodig.

Meestal zal je bij reparaties naar de verkoper moeten gaan, maar dan met factuur idd.
Denk niet dat reparaties onder garantie naar samsung zelf mogelijk zijn als particulier (maar daarin kan ik me vergissen)

gr,
Maxim

Ik heb wel een nota gekregen van hem met zijn handtekening erop en de datum van aankoop, dus dit is allemaal betrouwbaar.
Maar als er dus iets gerepareerd moet worden, moet ik wel een aankoopfactuur hebben?

Hoi,

DAn heb je toch een nota maar heb je hem soms tweedehands gekocht aangezien je het over hem hebt? want dan zal zijn aankoopbewijs moeten hebben

klopt. Verkopers hebben een formulier van de fabriek, en geven de klant meestal een factuur van de winkel zelf. Zo kunnen zij bij problemen het toestel
naar Samsung sturen.

een blad met naam/datum ga je niet ver komen

PS: Toch niet van eBay ofzo gekocht :S?

gr,
Maxim

De GSM is nog helemaal nieuw, het was nog verzegeld, dus niet 2dehands.
En hij heeft ook geen aankoopbewijs, hij koopt ze massaal in en verkoopt ze dan door, allemaal verzegeld.
Dit doet hij allemaal legaal.

Nee, niet van eBay gekocht, ik ben zelf bij hem thuis gegaan en daar alles ondertekend enzo, als dit illegaal was dan zou hij mij niet gevraagd hebben om bij hem thuis te komen ;)

Laatst bewerkt:
Dus hij haalt ze goedkoop ergens vandaan:( en verkoopt ze hier door ben bang en hoop dat ik het mis heb maar dat garantie niet echt in ode is . Heb er geen goed gevoel bij maar wederom misschien heb ik het wel mis

Hmm, dan is dit wel jammer, ik hoop echt dat er nog garantie op zit, in ieder geval, bedankt voor jullie hulp!

Hoi,

Dat is inderdaad een koopje daar kan je wat risico voor lopen.

Idd, en ik heb net de chatdienst van Samsung gecontacteerd en deze hebben me dit antwoord gestuurd:

Vanuit de serienummer zal naar de productiedatum gekeken worden, om te constateren of er nog garantie zit op het toestel.

en als er iets mee is gewoon naar een samsung reparatie punt heen gaan.
the phonehouse repareerd in verschillende winkels aan de balie.
Men typt het serienummer in en kijkt of er garantie op zit.

en als er iets mee is gewoon naar een samsung reparatie punt heen gaan.
the phonehouse repareerd in verschillende winkels aan de balie.
Men typt het serienummer in en kijkt of er garantie op zit.

Als ik dan naar thephonehouse ga, en deze zit nog onder de garantie, zouden ze dan dit gratis repareren ook al heb ik het niet van hen gekocht?

ja dat is namelijk de samsung die bepaalt.
ik heb het gehad met een samsung note gekocht bij staples en laten maken bij the phonhouse.
Kon er zelfs op wachten.
Wel kijken of er een repair centre van samsung in die phonehouse zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan