Samsung Galaxy S4 niet verbinden met PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankbrinky

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
135
Beste mensen,

Ik heb sinds een tijdje de Samsung Galaxy S4 Android 4.2.2.
ben ermee naar Dreamfields geweest en heb al paar feestjes gehad en heb al aardig wat foto's enzo gemaakt. Deze wil ik op de Pc zetten,
En ik wil voordat ik op vakantie ga ook nog wat leuke muziek erop zetten voor in het vliegtuig.

Maar ik kan niet verbinden met de PC, niet via USB/niet via WIFI/niet via Samsung Kies???
Kan iemand mij helpen, (ik denk zelf dat ik in de telefoon iets aan de instellingen moet doen, maar zal niet weten wat)

Bij de Samsung S plus kon je naar USB instellingen gaan en dan kiezen wat voor een soort verbinding je wou (massa opslag, Kies, enz.)

Kan iemand mij graag vandaag nog helpen?? ga vnv op vakantie :D

Gr. Frank
 
Probeer het eens met de app android. Die kun je in de play store downloaden en installeren. Vervolgens ga je op je pc met de browser naar deze link http://web.airdroid.com/
Je kan dan met je toestel de barcode scannen, kan zijn dat je nog een barcode scanner moet installeren via de play store.
Als alles goed gaat maak je via de browser vanzelf verbinding met je telefoon en kun je dus via de webbrowser foto's van je telefoon halen en er ook muziek van je computer op zetten.
 
Mooi zo, je hebt in ieder geval een alternatief achter de hand mocht je geen usb kabel hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan