Samsung Galaxy Y telefoon geblokeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

radicalgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Berichten
595
Hoi,

Ik heb nu bijna een jaar een Galaxy Y (lagere android telefoon) en sinds gisteren heeft die besloten niet meer mij erin te laten.
Ik gebruik al een flinke tijd (denk een maand of 8) hetzelfde patroon om te ontgrendelen, en toch, sinds gisteren doet die het niet meer.
Ik heb het ondertussen 20 keer geprobeerd en moet nu inloggen met het Google account...
Na een hoop frustratie dat het account wat ik dacht dat het was niet werkte ben ik flink gaan proberen.

Uiteindelijk ben ik op de pc ingelogd op een Google account.
Daarin staat dat er 1 apparaat is gekoppeld (Heel toevallig een Galaxy Y) en het Imei nummer etc. is ook toevallig hetzelfde...
Toch vind de telefoon blijkbaar van niet want daar mag ik nog steeds niet in.
Dit begint vrij vervelend te worden, uiteraard geen backup dus factory reset is geen optie.
Maar nu is mijn vraag: Hoe ontgrendel ik dit apparaat met de juiste account met een juist wachtwoord (kan op de pc ermee inloggen) nou?

Is er een ding wat ik vergeet? moet ik mijn wachtwoord bij username en gebruikersnaam bij password invullen of hoe zit dit nou?

(sorry als ik wat sarcastisch o.i.d. over kom, ik zit behoorlijk in de stres, verwacht een belangrijk telefoontje en mijn complete adresboek is ontoegankelijk, door een telefoon waar ik zowel het patroon als account van weet maar de telefoon niet goed vind...:()

Mvg.

Robin
 
Installeer Samsung Kies op je pc/laptop en hang je telefoon eraan middels een usb-kabeltje. Kijk of je nu in Kies een back-up kunt maken van oa je telefoonboek...

Als dat gelukt is kun je met de optie [noodherstel firmware] denk ik je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Als dat niet zo is is het een optie om de software opnieuw te flashen
 
Wellicht heb je wat aan dit YT filmpje.
 
Ik heb dat programma (Samsung Kies) geprobeerd, na een halfuur in en uit steken van de usb kabel begon die eindelijk het apparaat te verbinden.
Na nog eens 3 pogingen had ik een verbinding, klikte op backup, koos alles en de backup begon,
en eindigde :(
Het programma blijft crashen, met zo'n Windows bericht van 'Reageert niet meer' waarop je de keuze krijgt het af te sluiten of het probleem online te zoeken.
 
Naja, ik heb gisteren maar de simkaart en sdkaart eruit gehaald en gereset...
Ben mijn apps kwijt ondanks dat blijkbaar een of andere synchronisatie met Google account aan stond...
Maar daar kom ik wel weer overheen ;) wel raar dat ik niet kon inloggen met een account wat wel gewoon werkte, na de reset logte ik namelijk zoals ik ook op de pc al kon, met mijn zelfde google account in op de telefoon en dit werkte direct... :confused:
Misschien tijd voor de ontwikkelaar om eens te gaan kijken wat dit nou is... (Las op internet dat ik niet de enige ben...)

Aan de andere kant: Ik heb weer Android App Market :D :D :D
En het werkt ook nog :cool:, maar ontopic, het is dus min of meer opgelost

Ow... kom net achter een mogelijke oplossing, naja mocht iemand er wat aan hebben dit zou kunnen werken: http://www.droidforums.net/forum/android-general-discussions/14448-how-bypass-forgotten-unlock-code-instructions.html
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan