samsung help SGH-J700

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickos

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2009
ik heb een SGH-J700 van samsung maar als ik naar ''games en meer'' ga dan druk ik op opties en wil ik op ''machtigen'' klikken (dus om een spel te krijgen) maar dat lukt niet want hij is donker gedrukt weet iemand hoe je toch kan ''machtigen'' of hoe je op een andere manier spelletjes van de computer naar de mobiel zetten???

alvast bedankt Rickos

Laatst bewerkt:
ik heb een SGH-J700 van samsung maar als ik naar ''games en meer'' ga dan druk ik op opties en wil ik op ''machtigen'' klikken (dus om een spel te krijgen) maar dat lukt niet want hij is donker gedrukt weet iemand hoe je toch kan ''machtigen'' of hoe je op een andere manier spelletjes van de computer naar de mobiel zetten???

alvast bedankt Rickos

Heej Rickos waarom zou je machtigen
als je een spel op je J700 wil zetten dan download je die van internet.
(als het goed is) zit daar een .jad en .jar bij die moet je allebei in de map andere bestanden zetten.
Dan ga je naar je mobiel en dan ga je naar andere bestanden druk je op de jar dan druk je ja voor instaleren en dan kan je hem vinden in je games en meer lijst.

Max. grootte JAR bestand bereikt

Hallo iedereen,

Ik heb ook een SGH-J700 en ik download ook spellen van internet. Als ik ze op mijn mobiel heb gezet (een .jar en een .jad bestand) en ik wil het openen geeft mijn telefoon het volgende bericht: Max. grootte JAR bestand bereikt.
Ik dacht dat mijn geheugenkaart vol zat dus ik heb de bestanden van mijn geheugenkaart op mijn computer gezet, behalve de .jar en de .jad. Ik probeerde het opnieuw te installeren, maar het gaf nog steeds dezelfde foutmelding. Wat moet ik doen?

M.v.G
MrArno97 :cool:

Het is niet toegestaan in iemand anders zijn topic een vraag te stellen. Daarnaast is het topic uit 2009, een poosje oud dus. Om die reden gaat op dit topic een slotje.

Natuurlijk kun je een nieuwe vraag stellen voor je probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan