Samsung Home Cinema Apps voor uitzending gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Berichten
149
Besturingssysteem
windows 10 pro
Ik heb een Samsung Home Cinema systeem met Wifi en een Samsung Led TV.

De internet verbinding van de HC werkt prima, echter bij de beschikbare Apps ontbreekt een App voor Uitzending gemist. Eg jammer, want die zou nu juist erg handig zijn, op mijn TV. Kan ik nu alleen via de PC oproepen.

Ik zie nergens hoe ik die kan toevoegen, tenminste als die al bestaat. Ik zie hem nergens.:confused:


Wie kan mij helpen?


Vr groet. Loek Schild.
 
@Loek46 : heb jij na de aanschaf van de TV je mailadres aangemeld bij Samsung? (Ik denk het niet want iedereen die een mailadres heeft gemeld, krijgt automatisch de nieuwsbrief van Samsung en in de nieuwsbrief van 22 december -eergisteren dus- meldt Samsung het bestaan van -en de mogelijkheid tot het downloaden van de app).
 
Samsung home cinema

@Loek46 : heb jij na de aanschaf van de TV je mailadres aangemeld bij Samsung? (Ik denk het niet want iedereen die een mailadres heeft gemeld, krijgt automatisch de nieuwsbrief van Samsung en in de nieuwsbrief van 22 december -eergisteren dus- meldt Samsung het bestaan van -en de mogelijkheid tot het downloaden van de app).

Ik heb mijn home cinema systeem indertijd gemeld bij Samsung maar geen nieuwsbrief ontvangen. Ik ga kijken op hun website.

Ik heb een Samsung home cinema systeem, waarin wifi is voorzien. Die werkt dus prima.

Vraag: is de app die u aangeeft ook hiervoor geschikt of alleen voor TV van Samsung met wifi? Technisch geen verschil?


groet, Loek.
 
Da's een heel goeie vraag.....................
Ik durf het niet met zekrheid te zeggen, maar het lijkt mij van wel.
Maar kun je met je Samsung TV zelf niet naar het app. scherm om daar het apje te installeren?
 
@Loek46 : heb jij na de aanschaf van de TV je mailadres aangemeld bij Samsung? (Ik denk het niet want iedereen die een mailadres heeft gemeld, krijgt automatisch de nieuwsbrief van Samsung en in de nieuwsbrief van 22 december -eergisteren dus- meldt Samsung het bestaan van -en de mogelijkheid tot het downloaden van de app).



Ik heb alles getracht via Google en Samsung maar ik kan de Nieuwsbrief van 22 dec. 2012 nergens ontdekken.:confused:

Ik heb de vraag ook uitgezet bij Samsung maar die reageren niet.

Maar het gaat dus over een Home cinema set van 2010 HT-C6500. dus geen Samsung TV .

groet, Loek.
 
Samsung Home cinema Apps voor uitzending gemist.

Ik ben nu een jaar verder en heb nog steeds geen app kunnen vinden voor mijn Home cinema HT-C6500 voor Uitzending gemist.

De wifi internet verbinding werkt goed. Echter de app die ik graag wil hebben is er blijkbaar niet.

Samsung voorziet er nog steeds niet in, en de gevonden app is voor de Smart TV van Samsung. Mijn TV is een Samsung zonder internet.

Het apparaat bij het grof vuil zetten dus ?:evil:

Of weet toch iemand iets?

groet, Loek.
 
Hoewel de laatst geboden oplossing een alternatieve oplossing is, ga ik deze vraag toch sluiten.
Op 2 dagen na is deze vraag inmiddels alweer een jaar oud.
 


Ik heb inmiddels een Tablet gekocht de Sony Experia Z wifi 16GB, en daarmee kan ik nu ook mijn TV bedienen middels een MHL adapter van E 9,95. Ik kan dus alle Andoid apps op mijn TV krijgen, dus ook Uitzending gemist. In feite is de TV dan ook een smart TV geworden.

Dus als anderen ook een tablet hebben kijk naar deze oplossing.

De Samsung home cinema laat ik dan maar voor wat hij is. Jammer i.v.m met name het geluid.

Groet, Loek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan