samsung HR753 en ziggo kastje

Status
Niet open voor verdere reacties.

mapitje

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2012
Berichten
24
Hallo,

Ik heb tweedehands een samsung harddiskrecorder met dvd opname functie gekocht. Nu heb ik deze gekoppeld zoals staat aangegeven in de handleiding, echt als ik nu tv kijk valt het geluid steeds uit. Ook ben ik nog aan het uitzoeken of de opname ook kan via het digitale beeld, nu krijg ik alleen analoog beeld bij de opname.
Tsja, ik kan een boel, maar sommige dingen liggen boven mijn kunnen.

Overigens, maar dat hoort hier niet thuis misschien, hoe is het verschil tussen alles in één van ziggo tegenover dat van KPN alles in één? Weet iemand dat?

Groet van Marit (eerder geregistreerd als maritmanelleke, maar ik kon niet meer inloggen).
 
kan deze HDrecorder wel met digitaal signaal overweg?
de oudere zijn niet geschikt volgens mij
 
hm, dat is een goede vraag!
Dan zal dat niet zo zijn, en dus ook de uitval in geluid veroorzaken als de recorder aan het opnemen is.
Vandaar ook mijn vraag of ziggo en kpn, omdat daar opnemen in het pakket zit.

Ik zoek verder, bedankt voor deze reactie.
 
Opnemen zit niet in een pakket (of abonnement) maar in de apparatuur dat je aanschaft.
Of het "Pakket" moet apparatuur bevatten.
 
Het zit nu in een aanbieding die ik kreeg van alles in één standaard, gratis opnemen pakket twv 5 euro pm.
 
uhm, ja, maar omdat we al via Ziggo internet hebben krijgen wij die recorder niet voor 99 euro! Maar dat geeft niet.
KPN ga ik me in verdiepen, officieel is Ziggo natuurlijk ook KPN ;)
 
officieel is Ziggo natuurlijk ook KPN ;)

Eeeh, Dacht (weet wel zeker) van niet.:shocked:

En TV heb je ook al van Ziggo (digitaal) dus het gaat alleen om een digitaal recorder.
 
Laatst bewerkt:
Ik had via een welingelichte bron gehoord dat Ziggo onderdeel is van KPN, maar dat vrijwel niemand dat weet haha. Och, ik ben goedgelovig.

Maar ondertussen is het probleem van de recorder niets opgelost, ik vrees inderdaad dat ik gewoon een miskoop heb gedaan, omdat digitaal niet kan.
Nou ja, weer een leer.
Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken die alleen analoog heeft voor zover dat tegenwoordig nog van toepassing is.

Bedankt en groet van Marit
 
Ik had via een welingelichte bron gehoord dat Ziggo onderdeel is van KPN, maar dat vrijwel niemand dat weet haha.
Zelfs bij Ziggo weet niemand daarvan. :eek:
Ziggo voorgangers (@Home, Mediakabel, Casema) waren kabel bedrijven (CAI)
Sinds dat zij ook telefonie (en KPN TV) leveren zijn ze dus concurenten.
Zij hebben elk een eigen (verschillend) netwerk.
Financieel hebben ze ook niks (wellicht nu dat er een aandeel houder is welke van beide bedrijven aandelen heeft gekocht) met elkaar te maken.
Niks met je onderwerp te maken (en helpt je ook niet verder) maar die bron van je is niet goed geinformeerd en wou dat even rechtzetten. :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan