Samsung i900 Omnia

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderkorf16

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Hallo,

ik heb recentelijk een i900 aangeschaft, tenminste, bij mijn abonnement genomen. Heel leuk allemaal, alleen een paar probleempjes:
-Is er een mogelijkheid om, als ik programma's afsluit dat ze ook daadwerkelijk afsluiten, en niet alleen verdwijnen? (in taakbeheer blijven ze staan, en bij teveel geopende programma's wordt hij slomer, en kan de camera niet werken)
-Hij laadt heel vaak net, het rode lampje op het aan-uitknopje brandt niet en het logo verandert niet. als ik hem reset of herstart doet hij het wel. (geldt voor usbkabel en stroom)
Dat was het tot nu toe volgens mij, iemand ervaring met windows mobile 6.1, of de samsung i900 ?
ik hoor het graag :thumb:

als je de rechter boven hardware knop ingedrukt houdt opent hij snelkopping voor taakbeheer, dan kan je het een en ander beeindigen. pretty easy!

Ik heb n probleem met de bestanden. In de verkenner zitten muziekbestanden en videobestanden. Sommige bestanden worden geopend met Windows media player en andere helft wordt weer herkend door de touch player.

Das niet zo erg, maar ik wil dat wel kunnen wijzigen. Ik wil niet dat touch player bepaalde bestanden opent. Als ik op een bepaald muziekbestandje druk vanuit verkenner opent hij hem gelijk met Touch player. Ja, dat vind ik niet relaxt.

Touch player zoekt naar alle video en muziek bestanden in je opslag en zet ze allemaal onder een map. Incl. bestanden die je eigenlijk niet aan iedereen wil laten zien :love:

Weet iemand hoe je dit kan verhelpen.

als je de rechter boven hardware knop ingedrukt houdt opent hij snelkopping voor taakbeheer, dan kan je het een en ander beeindigen. pretty easy!

(in taakbeheer blijven ze staan, en bij teveel geopende programma's wordt hij slomer, en kan de camera niet werken)
dat zei ik dus al, maar is er niet iets waardoor ik, net zoals in windows op de pc als ik op kruisje druk, dat ie dan ook echt afsluit ?

drukken op de kruisje minimaliseert hem als het ware. Bij de htc's kan je de X ingedrukt houden om de toepassing volledig te sluiten. BIj de samsung gebruik ik de taakbeheer.

Ik heb nog geen andere manier gevonden dan taakbeheer en taak wisselen. Deze twee komen op hetzelfde neer

Ik ga eigenlijk wel even behoorlijk offtopic!!!:o
Maareh hoe bevalt die telefoon jullie?? Ik ben van plan om die telefoon ook te halen maar er zijn niet echt veel reviews!! en vaak slaan die nergens op!! Dus zou graag willen weten wat jullie van die telefoon vinden!! Sorry dat ik offtopic ga:o

Dennis26

Ik heb mn sinds gister en bevalt me uitstekend. Had hiervoor een tytn. Was in eerste instantie bang dat ik het hardware toetsenbord zou gaan missen maar dat valt reuze mee. het apparaat werkt lekker snel en tot nu toe prima.
De gebruikershandleiding is dus echt 3x niks. Er staat heel veel niet in. Door het lezen van reviews en bijbehorende filmpjes heb ik dingen gevonden die niet en de handleiding staan!!

Wat ik wel jammer vind is het volgende. Als mn tytn uit stond, zag je 2 ledjes knipperen. 1 gele voor de telefoon en 1 blauwe voor bluetooth. Als er een sms is binnengekomen werd de gele bruin. Zo kan je heel snel zien of er een sms is binnengekomen als je er niet was.
Bij de i900 zijn er geen leds....laat staan dat ze veranderen van kleur....

Bedankt voor de reactie!!:thumb: Maar zit er ook zo'n pennetje bij voor op het touchscreen of met het met de vingers??

Bedankt voor de reactie!!:thumb: Maar zit er ook zo'n pennetje bij voor op het touchscreen of met het met de vingers??
Zit een pennetje bij en je kan het ook prima zonder bedienen. Ik vind soms de stylus wel handiger, is ook maar wat je gewend bent.

Zit een pennetje bij en je kan het ook prima zonder bedienen. Ik vind soms de stylus wel handiger, is ook maar wat je gewend bent.

Maar in welke winkel is die telefoon inmiddels te krijgen?? Want op hi.nl staat dat deze telefoon pas vanaf volgende week te krijgen is!! Want anders ga ik morgen even de stad in om die telefoon te halen:D

Gr. Dennis26

PDA-shop heeft m op voorraad. Maar ook 2-call (internet winkel maar je kunt ook afhalen in Den haag). Er zijn er meerdere die hem hebben.

Wat ik wel jammer vind is het volgende. Als mn tytn uit stond, zag je 2 ledjes knipperen. 1 gele voor de telefoon en 1 blauwe voor bluetooth. Als er een sms is binnengekomen werd de gele bruin. Zo kan je heel snel zien of er een sms is binnengekomen als je er niet was.
Bij de i900 zijn er geen leds....laat staan dat ze veranderen van kleur....
ja maar je krijgt een melding op het hoofdmenu hiervan toch ? ik wel in ieder geval , denk zo dat ik niet de enige ben hiermee :P
en de telefoon bevalt mij ook uitstekend.

ja maar je krijgt een melding op het hoofdmenu hiervan toch ? ik wel in ieder geval , denk zo dat ik niet de enige ben hiermee :P
en de telefoon bevalt mij ook uitstekend.
Je krijgt wel een melding maar die zie je pas nadat je de gsm hebt aangezet en ik vond het juist zo handig om zonder dat te doen, ook te zien dat er een sms is!

Gisteren de samsung omnia gehaald maar deze is gesimlocked.
Iemand enig idee waar ik de simlock er af kan laten halen.
Ik heb gezocht op internet maar kan nergens een site vinden die dit toestel kan laten unlocken.

i900

hoi ik heb sinds gisteren de i900 maar ik wil weten hoe ik het begin scherm kan veranderen ik heb nu de style van de iphone maar wil graag het begin scherm wat op het doosje staat kan iemand mij helpen.

groetjes joyce

Sinds vandaag me omnia binnen, en het is een goed toestel, je moet alleen wel wat tijd erin steken om alles te snappen en door te hebben.

Enige waar ik niet uit kom is eigelijk het volgende:
Als mensen me bellen trilt me telefoon, maar ik kan het nergens aanzetten voor een smsje? Weet iemand of dat zoiezo wel kan of dat het niet kan bij de Omnia?
Zou best balen zijn want dan merk je dus niets.

Ben sinds gister ook in het bezit van de Omnia, ben er op zich best tevreden mee, even wennen zonder toetsen. Ik zag alleen dat wanneer ik de widgets uit zet ik apparaatblokkering kan inschakelen, wat ik wel handig vind want hij is nu al 3 keer dingen gaan uitspoken in m'n zak. Maar als widgets aanstaan kan ik deze functie niet op het scherm krijgen, weet iemand hoe ik met de widgets toch de blokkering kan inschakelen?

...De gebruikershandleiding is dus echt 3x niks. Er staat heel veel niet in...

Ik kreeg er een boekje bij van 1,5 pagina met onzin en een lege cd, maar heb op internet de user manual gevonden, daar vind op zich wel zinnige informatie in staan.

hoi ik heb sinds gisteren de i900 maar ik wil weten hoe ik het begin scherm kan veranderen ik heb nu de style van de iphone maar wil graag het begin scherm wat op het doosje staat kan iemand mij helpen.

groetjes joyce

Waarschijnlijk afsluiten (rechtsonderin) of het knopje rechtsboven aan de zijkant, daarmee wissel ik tussen pictogrammen en het widget schermpje

Als mensen me bellen trilt me telefoon, maar ik kan het nergens aanzetten voor een smsje? Weet iemand of dat zoiezo wel kan of dat het niet kan bij de Omnia?

Start - Instellingen - Geluiden en meldingen - Meldingen tabblad (onderin) en dan bij gebeurtenis: nieuw tekstbericht. Daar kun je trillen aanzetten.

Ik heb trouwens wel gemerkt dat wanneer ik m'n toetsgeluiden uit zet er ook geen geluidsmelding komt bij het ontvangen van een sms (weet niet of dit ook gebeurd met bellen), is er een manier om de toetstoon uit te zetten maar wel een geluid te krijgen bij ontvangst van een sms?

Hallo,
Ik heb eergister ook een Omnia gehaald, maar ik heb een probleem!
Als ik naar instellingen - telefoon ga, zie ik bij telefoonnummer niet mijn eigen nummer!
Ik zie nergens dat ik dit kan veranderen, kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt,
Groetjes Silvia

Samsung omnia met kuren

Ik heb ook een samsung omnia. Deze kreeg na 7 werkdagen kuren. Ik kon het scherm niet van stand-by afkrijgen, als je mazzel had deed ie het na 3 minuten af en toe op een knopje drukken en als je pech had was je bijna 10 minuten bezig.
Ik heb de telefoon laten "repareren", gister opgehaald en nou blijkt dat ie nog steeds hetzelfde doet.
Dit is natuurlijk een kuur van de telefoon, want de knopjes werken hiernaast prima. Maar in de winkel zien ze dit om de een of andere reden niet en blijven ze de knopjes de schuld geven. Mijn telefoon wordt dus niet goed gerepareerd, en ik zit met een telefoon die niet goed werkt. Een nieuwe geven ze niet, ze blijven telefoons herhaaldelijk opsturen.

Nou vroeg ik mij af: Zijn er meer omnias met kuren? Weet iemand een oplossing hiervoor of een benaming die ik kan noemen zodat ze hem eindelijk maken?

Sinds vandaag me omnia binnen, en het is een goed toestel, je moet alleen wel wat tijd erin steken om alles te snappen en door te hebben.

Hi je gaat naar menu, dan instellingen en dan ga je naar geluiden en meldingen.
Dan ga je naar het tabblad meldingen en dan bij lijst gebeurt ga je naar: berichten: nieuw tekstber. en daar kan je alle sms instellingen bekijken. En die van je telefoon natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan