Samsung i900 Omnia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit een pennetje bij en je kan het ook prima zonder bedienen. Ik vind soms de stylus wel handiger, is ook maar wat je gewend bent.

Er zit inderdaad gewoon een pennetje (stylus) bij, maar er zit ook een 'optical mouse' op de telefoon. Dus genoeg mogelijkheden;)

Sommige mp3's in touch player en sommige in media player??

Als ik bestanden op mijn omnia zet via media player synchroniseren dan pakt de touc player sommige bestanden wel en sommige bestanden niet terwijl vaak die nummers uit hetzelfde album komen en dus ook dezelfde bestandstype hebben. Hetzelfde gebeurt ook als ik de muziek opsla terwijl het het als een opslagschijf instel. Weet iemand hier een oplossing voor? Dat zou heel fijn zijn:). En als ik via media player synchroniseer via mijn computer dan synchroniseerd hij ook nummers die ik niet wil synchroniseren terwijl heb heb aangekruisd dat ik alleen de selectie wil synchroniseren, nou is dit niet zo een probleem want ik kan het ook opslaan al stel ik het in als harde schijf maar het is toch handig om te weten...:thumb:

Hoi,

Ik weet niet of jullie het al gezien hadden maar op de wapportal van SamsungMobile staat de Smart Reader software voor de OMNIA i900 online! Deze kun je gebruiken als Business card reader, maar je kan er ook andere teksten mee "scannen".

Als je naar mmm.samsung.nl gaat met je OMNIA dan zie je het meteen staan! Super handig!

Installatie is simpel. Helaas kent de software alleen Engelse woorden, maarja, het werkt verder goed! Zorg wel dat je een data-abo hebt, want het is een paar mb..

Deze software werkt alleen bij de OMNIA, dus als je die niet hebt dan.. :'(

Groetjes,

Blommetje

Kan je de scherpte van dat pennetje nog aanpassen? Ik moet nu bijna een centimeter naast het icoontje drukken wat ik wil hebben om hem te raken. Heel vervelend :confused:

Ik kan echt niets.

Heb de instellingen voor internet van de site van vodafone geplukt, maar ik krijg hem gewoon niet online... Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Verder, kan ik mijn Omnia gewoon aan mijn laptop koppelen, of moet ik dan eerst echt iets installeren? Durf hem niet zomaar aan te sluiten :P .

SPB software word niet geinstaleerd op omnia ?

ik heb sinds 2 maand een samsung omnia en heb nagenoeg meteen na aanschaf SPB software geinstaleerd.
echter deze werkte niet helemaal goed.
dus probeerde ik deze opnieuw te instaleren
( uiteraard na alle SPB software totaal te hebben verwijderd )
het probleem : ik kan SPB software niet meer her-instaleren -
ook niet na een HARD reset

waar kan dit aan liggen ?

vr.gr.

F.Scholten

Samsung I900 Geen geluid bij film

ik heb de Samsung I900 en ik heb er een film opgezet " Eagle eye"
alleen als ik hem afspeel staat er audio word niet ondersteund.
maar de film word wel afgespeeld maar zonder geluid!
is er een speciale codec of player weer je wel geluid heb?

laat het me snel weten

live messenger

hallo allemaal, ik hoop dat jullie kunnen helpen,

als ik in start menu ga en op programma's klik en op de 'Live messenger' en me aanmeld, dan is alleen nog gewoon als op mijn msn, maar als ik dan afmeld en in mij telefoon boek kijk, staan alle adressen van van mijn msn lijst in het telefoon boek, en als ik ze bewerk dan staat alles weer in die live messenger, maar dan met de bewerkte naam en niet de echte naam die mijn contact personen in hun naam hebben, dus kan iemadn zeggen hoe ik kan zorgen dat die msn adressen niet in mijn telefoonboek komen?::)

alvast bedankt.:thumb:

dat zei ik dus al, maar is er niet iets waardoor ik, net zoals in windows op de pc als ik op kruisje druk, dat ie dan ook echt afsluit ?

spb pocket plus
kun je alles weizigen tot je batt indicator toe
als je dan hhet kruisje lang gedrukt inhoud kun je kiezen uit verschillende opties waaronder afsluiten , minimaliseren , enz .
wel eerst effe goed instellen

voicemail bericht

hallo allemaal heb een vraag ,ik had een voicemailbericht gekregen met dit teken erbij
0_0 staat bovenaan in het midden . nu heb ik mijn voicemail gewist maar de melding blijfft maar in mijn scherm komen met dit teken erbij 0_0 ,weet iemand hoe ik deze melding kan wissen alvast bedankt allemaal gr.

Heb SPB Pocket plus op mijn Omnia gezet en ik heb wel tig mappen staan met allemaal het zelfde er in. Hoe komt dat en hoe haal ik die mappen weg.

Is er ergens een Nederlandse gebruiksaanwijzing?

Jan

spb pocket plus
kun je alles weizigen tot je batt indicator toe
als je dan hhet kruisje lang gedrukt inhoud kun je kiezen uit verschillende opties waaronder afsluiten , minimaliseren , enz .
wel eerst effe goed instellen

Geen internet

ik kan geen verbinding maken met internet.
Google maps werkt wel.
Zit bij Hi.
Heb als instellingen:
Mobiele Startsite portalmmm.nl
Krijg in het scherm:
Fout
Netwerkprobleem

SMS berichten toevoegen

Oh wie kan mij helpen ?!

Via mijn Omnia i900 stuur ik regelmatig een en dezelfde sms-tekst.
Ik zou deze dan ook graag op willen slaan bij de standaardteksten in "Mijn tekst",
zodat ik dit bericht niet steeds opnieuw hoef in te toetsen, maar steeds kan
"invoegen". Wat ik ook probeer ik krijg het niet voor elkaar om deze tekst hierin
toe te voegen en op te slaan.
Wie weet de oplossing ??

samsung omnia

Ik heb net een samsung omnia gehaald. maar het touchscreen doet t niet.
is daar een speciaal trucje voor?

Er staat bij mij: tik op t scherm om uw windows mobile-apparaat in te stellen maar hij reageert niet op t scherm.

iemand een idee?

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een Omnia. Er is één probleem waar ik mee zit en dat is dat ik op de één of andere manier geen groeps sms kan versturen. Wanneer ik een smsje wil versturen naar bijvoorbeeld 13 mensen, krijg ik het volgende bericht:

"Kan geen adres invoegen. Maximale limiet is bereikt."

Iemand een idee hoe ik wel een sms naar meer dan 7 mensen tegelijk kan sturen?

Mvg

hallo, ik heb al een tijdje een omnia nu heb ik de volgende vraag,
kan iemand mij vertellen hoe ik een ontvangen sms doorstuur.....in het menu kan ik doorsturen niet aanklikken...

Laatst bewerkt:
als ik me omnia wil update naar 1 nieuwe rom update Dan lukt dat niet.. kunne jullie me helpen
windows update help nie Via compoter ook niet..

Iemand idee

Problemen, werkt niet meer.

Mijn telefoon is er sinds vandaag mee gestopt, ik snap er niks van.. telefoon wel is laten vallen maar nooit hard en deed het daarna altijd nog...nu helemaal niks meer ?!
Ressetten heb ik al geprobeerd ...
Wie kan helpen ?

Groetjes

Omnia werkt niet meer

Mijn telefoon is er sinds vandaag mee gestopt, ik snap er niks van.. telefoon wel is laten vallen maar nooit hard en deed het daarna altijd nog...nu helemaal niks meer ?!
Ressetten heb ik al geprobeerd ...
Wie kan helpen ?

Groetjes

Ik heb precies hetzelfde probleem! Bij mij stopte hij er 2 week geleden mee. Ik heb nu een nieuwe batterij besteld, kijken of het daar aan heeft gelegen.

Ik hoor graag als er anderen zijn die hier ervaring mee hebben.

Groet en vast bedankt.

opslag vol

hoi deskundigen. Ben sinds 10 min geregistreed en wel omdat ik met een probleem zit. Heb mijn omnia 9maanden en redelijk onder controle maar nu toch een probleem.
OPSLAG IS VOL.
want geheugen is 91,99 mb en vol is 91,99 mb vrij 0, dus zelfs geen sms berichten meer.
Er zit ook een SD kaart in met de mappen MIJN OPSLAG en OPSLAGKAART. deze is nog lang niet vol.
Als ik ga zoeken om dingen te verwijderen zoek in de verkenner maar in MIJN APPARAAT zitten slecht enkele mappen en die zijn samen nog lang geen 91 mb. Ook het programma geheugen is niet vol.
Met verkennen zoeken naar bestanden groter dan 64 kb krijg ik alleen bestanden van de sd kaart.
Al vanalles verwijderd (ook SMS en emailberichten) maar geheugen blijft 0 vrij.
wordt hier bijkans ki... van want kan geen sms meer ontvangen.
Iemand een goede suggestie voor deze leek??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan