samsung kies

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Wil samsung kies gebruiken om mijn telefoon te updaten en om contactpersonen te onderhouden en foto's uit te wisselen.
Toen ik mijn toestel een half jaar geleden kocht werkte dit programma goed
Ik heb het moeten herinstalleren ivm een crash van mijn pc maar nu werkt het niet meer.
Het programma herkent mijn toestel niet meer.
Hoe kan ik dit oplossen.
Het toestel wat ik heb is een : samsung GT s5300

Heb je je telefoon ook ontgrendelt wanneer je verbinding met Kies probeert te maken?

dat hij niet in slaapstand valt ????

Laatst bewerkt door een moderator:
Update

Waarschijnlijk door de crash van de PC en het herinstaleren van het programma KIES heb je een nieuwere versie op je pc staan.
Kijk eens in de android store of er geen updates zijn voor het programma KIES op je gsm, zo dat deze 2 overeen komen.

hoe moet ik dit aanpakken???

Als je met je gsm op Wifi zit, ga je naar de android market (google play)
als je in google play bent, druk je op instellingen.

Dan krijg je een pop-up waar je ' mijn apps' kan selecteren
hierbij zou Samsung KIES moeten staan.
Daar klik je op en dan kan je zien of er een update gedaan moet worden of niet, zo ja, download de update en probeer opnieuw om met je pc te connecteren.

Wat je ook steeds kan doen is via je usb kabel je gsm connecteren met samsung kies op je pc.
Zo gaat dit het snelst.

Via de site van samsung kan je ook gedetailleerde info krijgen over jouw toestel: http://www.samsung.com/be/support/download/supportDownloadMain.do

Mvg,
G.Carpels

heb het geprobeerd maar hij zecht dat deze software niet voor dit toestel geld GT-s5300 wel voor de gt-s5301

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan