Samsung laptop accu laad niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Hallo,

Ik heb een Samsung R530 Laptop (Win7, jaar oud) en had een maand terug een probleem, de accu van de laptop laad niet meer op. Ik heb het even vol gehouden maar vond het toch erg vervelend. Want als ik ergens anders wou gaan zitten dan moest ik de laptop van de stroom afhalen en dan word de laptop uitgeschakeld.

Sinds kort heb ik een nieuwe accu gekocht voor mijn laptop maar nu is het dat de accu helemaal niet oplaad. Het pictogram rechts beneden zei eerst "overweeg een nieuwe accu" maar nu staat er "accu wordt niet opgeladen." Dus de laptop ziet wel dat er een nieuwe/andere accu in zit.

Kan iemand mij helpen met dit probleem, als je verdere informatie nodig hebt vraag dat gerust.
Alvast bedankt!:thumb:

Er komt maar 1 ding bij mij op. De accu er misschien opnieuw erin pluggen? Gaat het hier om een nieuwe accu die hetzelfde is als het origineel?

Er komt maar 1 ding bij mij op. De accu er misschien opnieuw erin pluggen? Gaat het hier om een nieuwe accu die hetzelfde is als het origineel?

Ik heb hem er al opnieuw ingedaan maar doet het zelfde. Het gaat om een nieuwe accu die waarschijnlijk langer mee moet gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan