Samsung LCDTV LE32C350D1WXXN Scherm word wit ook na reparatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaceyCunningham

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2011
Een maand geleden begon mijn nog geen 1-jarige Samsung televisie opeens wit beeld te geven na ongeveer 20 min. En op een gegeven moment na 2 minuten aanstaan. Ik heb samsung gebeld en zij zeiden dat ik via de leverancier de TV op moest sturen.

Dat heb ik gedaan, een maand de TV kwijt en ik kon 'm afgelopen zaterdag weer ophalen bij de Saturn. Zij melden dat het probleem was verholpen en dat het lag aan een software update en een interne aansluiting. Ik sloot de TV daarstraks aan en ja hoor, na ongv 2 minuten gebeurde het weer.

Ik heb het daarna nog een keer opgenomen zodat ik het kan laten zien.
http://www.youtube.com/watch?v=uUL6Pmdpbow

Heeft iemand enig idee hoe het kan dat Samsung het probleem in een maand niet tegen komt en ik er weer meteen mee zit?

Ik neem aan dat je garantie hebt op de reparatie.
Tv gewoon weer terugsturen met dezelfde klacht.
Nu met een brief erbij dat bij jou de klacht nog steeds binnen 2 minuten tevoorschijn komt en dat je dit gefilmd hebt (linkje naar Youtube) en dat je het nu snel en definitief opgelost wil hebben.

Idd terug gaan naar Saturn, ter plekke het probleem laten zien.
En gewoon een ander exemplaar eisen.

Hallo

Volgens mij is dit een voedingsprobleem van de t.v.

Het heeft er veel van weg , dat er nog meer aan de hand is , maar daarom zou eerst de voeding moeten worden gecontroleerd.

Uiteraard garantie claimen.

Zou eerst samsung op de hoogte stellen , en kijken wat zij er aan kunnen/willen doen.

Indien je een njet krijgt , weerom via saturn opsturen , uiteraard met de vermelding 2e x

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan