Samsung LE32B450(upgrade)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Hallo Helpmijers, Mijn televisie software kan ik upgraden want ik moet dan menu -> ondersteuning -> Software Upgrade en nu is mijn vraag kan ik daar een soort programmaatje voor downloaden of diversen..??

De overige informatie TV:
Samsung LE32B450C4W
60 Hertz
SRS TruSurround HD

Dolby Digital Plus

Alvast bedankt voor het mee denken.

Laatst bewerkt:
Via Samsung kun je een firmware update downloaden. Deze moet je op een lege USB stick kopiëren en in je TV stoppen. staat duidelijk in je handleiding uitgelegd.

Hallo Helpmijers, Mijn televisie software kan ik upgraden want ik moet dan menu -> ondersteuning -> Software Upgrade en nu is mijn vraag kan ik daar een soort programmaatje voor downloaden of diversen..??

De overige informatie TV:
Samsung LE32B450C4W
60 Hertz
SRS TruSurround HD

Dolby Digital Plus

Alvast bedankt voor het mee denken.

Hoi! Gisteren heb ik bovenstaande televisie gekocht n.a.v. goede reviews die ik gelezen had op internet.
Echter, ik kijk nog steeds via een analoog signaal. Zou jij (of iemand anders die er verstand van heeft) me kunnen vertellen of het het overwegen waard is een digitaal/HD abonnement af te sluiten? Wordt de beeldkwaliteit daar beter door?

Vooral bij het kijken naar een voetbalwedstrijd (bewegende beelden) vind ik het allemaal nogal vrij onrustig en had ik het eerlijk gezegd wat beter verwacht allemaal...en heb em mede gekocht met het oog op de Olympische Spelen en het WK, vandaar mijn vraag...
(nu las ik ergens anders dat dit meer aan de Hz waarde ligt en die is 60 en dus niet al te hoog....?)

Bij Ziggo en dan een digitaal kastje pakken en dan een HDMI kabel kopen..??

ben dat wel van plan, hoewel dat 199 euro kost maar ja....als ik daardoor scherp beeld heb en kan genieten van alle wk wedstrijden heb ik dat er wel voor over.
jij hebt dus gewoon prima scherp beeld met zo'n kastje?

en m'n laatste vraag: als ik de electriciteitskabel aan de achterkant van de tv aanraak/erin eruit doe, hoor ik een soort sissend geluid alsof ie onder hoogspanning staat......is dit normaal?

Ja dan adviseer ik je wel de interactieve TV te pakken en een totaal pakket want anders heb je een maand sport 1 2 enz. En met interactieve TV kan je alle wedstrijden en TV progamma's terug kijken die je hebt gemist. en wel een pakket pakken met alles in dus TV internet en telefonie dat hebben wij namelijk en werkt heel goed.

Doeg hoop dat je genoeg informatie hebt nu.

Antwoord op je laaste vraag: Ja, mijne maakt ook een sissend geluid ook al staat ie op stand-by voordurend en ik hoop niet dat he schadelijk is en ik denk dat het voor de koeling is. (Zoals een laptop doet)

Ik zelf moet nog een 2de kastje kopen voor die andere TV die hier boven beschreven staat is dat stickertje bij HDTV of HD ready wat onder bij al die logo's staat..??

Laatst bewerkt:
Thanks man!
Ik had al gekeken op de site van ziggo en was inderdaad tot de conclusie gekomen dat dat alles-in-een pakket het voordeligst is! Dan ga ik gewoon 5 euro per maand minder betalen dan dat ik nu doe, terwijl mijn internetsnelheid erop vooruit gaat EN ik ook telefoon erbij krijg....relaxed!
Erg benieuwd naar het beeld. Vind de tv op zich prima en erg mooi!

Overigens neem ik wel een HD-decoder maar niet interactief. Gaat me vooral om het WK in Zuid Afrika en ben dan van plan om wat dagen vrij te nemen zodat ik gewoon overdag kan kijken...
thanks nogmaals voor de feedback!

Oké die TV is ook gewoon goed en ik heb nog geen problemen ermee gehad maar ik zou wel een HDMI kabel pakken om ook echt goed HD beeld te krijgen je krijgt een maand gratis alle zenders maar dan kan je nog losse pakketten pakken voor 6 of 7 euro geloof ik en verder Suc6 ermee.

HDMI en Pc out werken niet meer op LE32B450

Hallo,

sinds 2 weken in het bezit van deze tv. Meerdere keren vis hdmi gespeel op ps3, maar nu werkt hij ineens niet meer. Krijg een zwart scherm. PS3 lijkt goed te werken. Dit was 1 week geleden, en nu heb ik precies hetzelfde met mn PC out! Werkte prima, maar nu ineens niet meer! Firmware is ok, kabels eruitgehaald, voeding erafgehaald etc.

Iemand enig idee? Help mij!!

groeten Stefan

Ow ik weet niet hoe het kan ik heb geen problemen heb je wel beeld op je PC dan(niet via TV maar ook via normaal PC scherm ook Veus.?) want dan dat doet ie ook bij mij als ik er een poos niks op doe en op die stand laat staan zonder dat me Pc aan is.(dat heet eco-stand wat ik heb gelezen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan