Samsung New PC Studio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Hallo allemaal.
Ik heb op mijn laptop met Windows 7 opnieuw Samsung New PC Studio geïnstalleerd omdat het niet wilde werken. En nu weer niet. Ik kan klikken wat ik wil om het programma te starten maar het gaat gewoon niet. Op mijn pc (XP) werkt het prima en op mijn oude laptop (XP) ook maar op mijn laptop met Windows 7 dus niet.
Is er iemand die een idee heeft? Het is de laatste versie van de Samsung website en geschikt voor Windows 7
 
Ik heb je vraag verplaatst naar telefonie ( software en spellen) en zag trouwens in de zoekfunctie van Helpmij enige keren de zelfde kwestie voorbij komen. Schijnt niet eenvoudig te zijn met die Windows 7 - Samsung combi.
 
Dat klopt maar een juist antwoord of oplossing ben ik nog nergens tegen gekomen.
Samsung is ook niet zo makkelijk benaderbaar, in ieder geval niet via email want dan moet je eerst van alles invullen waar je geen wijs uit kunt worden omdat het om andere zaken gaat.
 
De enige opmerking die ik vond die misschien even te bekijken valt: heb je eerst de software geinstalleerd en daarna pas de telefoon aangesloten?
 
Ja je moet de software op je pc installeren en dan in je telefoon aangeven of je verbinding wil maken met Pc Studio of massaopslag.
Ik heb de telefoon al een jaar of 3 en nooit problemen gehad alleen wel op mijn laptop met Windows 7 dat lukt voor geen meter.
Ik heb de originele cd al geïnstalleerd dus een vroegere versie maar niets helpt.

Oja en als je je telefoon aansluit en er staat geen Pc Studio op dan gebeurt er niets.
 
Ah okay :) Ik hoop dat iemand de oplossing weet, want op het internet is bar weinig te vinden dat helpt !
 
Ja ik hoop het ook en zal het in ieder geval ook hier vermelden als er een oplossing is.
 
Het volgende bericht heb ik gekregen en dit zou de oplossing moeten zijn maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen.
Wij willen u vragen de deinstallatie nogmaals uit te voeren wanneer u de administrator rechten op uw computer heeft. Normaal gesproken heeft uw account computerbeheerders rechten, maar als uw computer anders geïnstalleerd is kan het zijn dat u een beperkt account heeft.

U kunt dit oplossen door vanuit het administrator account uw account te laten opwaarderen naar computerbeheerder.


Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit moet doen?
 
Dat zou kunnen maar het is allemaal in het Engels dus daar ga ik me met dit soort dingen niet aan wagen
 
Bedankt, ik heb het gelezen maar ik weet niet of ik daar goed aan doe, het is me allemaal te onduidelijk als leek. Dan maar geen New PcStudio kunnen gebruiken op mijn eigen laptop. Ik zal het wel gewoon met mijn pc of oude laptop doen.
 
Ik begrijp het dat je er niet aan wilt beginnen :) Misschien heb je een kennis die wat meer van computers afweet?
 
Dan maar geen New PcStudio kunnen gebruiken op mijn eigen laptop. Ik zal het wel gewoon met mijn pc of oude laptop doen.

Met mijn oudere Dell laptop op XP en mijn pc op XP heb ik nog nooit problemen gehad.
 
Vandaag kreeg ik een mail van Samsung.
Ik had al 3 keer eerder een mail gehad maar dat was steeds dezelfde standaardoplossing. Ik heb ze toen voor de 4e keer geschreven en in dat bericht geschreven dat ik het opgeef omdat Samsung blijkbaar de emails helemaal niet goed leest en aangezien ik geen echte reactie krijg dat ik er van uitga dat New PC Studio helemaal niet werkt onder Windows 7. Toen kwam de volgende reactie. Misschien dat er anderen zijn die er iets aan hebben, bij mij werkt het maar 1 keer en dat is dat zodra het programma is geïnstalleerd en het schermpje staat "installatie klaar en dan kun je aanvinken New PC Studio starten". Dan werkt het maar zodra ik het programma weer gesloten heb wil het niet meer opstarten.
Dus conclusie voor mij, ik stop er mee en gebruik het programma alleen nog op mijn oude laptop en pc met XP.

PC studio ondersteund op dit moment nog geen installatie op Windows 7 Pc’s.
Er is een manier om desondanks PC- studio toch werkend te krijgen onder Windows 7.
Windows 7 beschikt over een zgn. ‘Compatibiliteitsmodus’. Deze functie bootst een andere versie van Windows na, bijvoorbeeld Windows XP, zodat een programma ‘denkt’ dat deze draait op een XP machine.
Hieronder volgt een instructie hoe u PC- studio werkend krijgt op uw Windows 7 PC:
- De-installeer eventueel eerst de PC- Studio die niet werkt.
- De-installeer de oude USB drivers, dit gaat als volgt:
a. Sluit de telefoon aan met de USB- kabel (in PC- Studio modus)
b. Klik op: START Instellingen Systeembeheer Systeem
c. Kies het tabblad ‘Hardware [1]’ en vervolgens ‘apparaatbeheer [2]’
d. Open de sectie: ‘Universal Serial Bus Controllers’ door op het + teken te klikken [3].
e. Verwijder alles waar iets dergelijks als ‘Samsung Mobile device’ of ‘Onbekend Apparaat/ Unknown Device’ bij staat, door met rechts op het item te klikken en ‘verwijderen’ te kiezen [4]. Service informatie
Nu bentu gereed om PC studio opnieuw te installeren onder de compatibiliteitsmodus:
1: klik met rechts op het installatiebestand van PC studio, en kies ‘Compatibaliteit controleren’ (Troubleshoot compatability)
2: Laat Windows zelf de aanbevolen instellingen proberen.
3: Controleer dat de toegepaste instellingen ‘Windows XP (service pack 2 of 3) zijn. [1]
Kies: ‘start programma’ [2] Service informatie
Nu zal de installatie van PC- studio geopend worden. Deze dient u geheel te doorlopen.

 Er zullen diverse meldingen komen van dat de stuurprogramma’s niet getekend zijn. Hier dient u te kiezen voor: ‘toch installeren’

 Deze foutmelding zal zeker 10tot 15 keer vlak achter elkaar voorkomen, gewoon door blijven klikken.

 Eventuele andere foutmeldingen kunt u negeren (op OK klikken)

Als de installatie gereed is, kunt u kiezen om de instellingen op te slaan voor dit programma. Kies hier ‘Ja, opslaan.
PCstudio draait nu onder Windows 7!
 
:thumb: dat maakt me blij :)
 
Mij eigenlijk niet want het werkt bij mij nog steeds niet.
 
Zozo.... Ik was eigelijk blij dat ze nu eens echt gereageerd hadden... maar als het nog steeds niet werkt.... Dan had je daar ook weinig aan :(
 
Ja nou reageren doen ze wel je krijgt alleen steeds hetzelfde antwoord en je kunt daar ook niet gewoon op antwoorden. Dat gaat dan weer via de website en is het dus steeds opnieuw omdat je probleem geen nummer krijgt. Zo blijf je aan de gang.
Ik maak er verder geen punt van want dan wacht ik wel tot ze eindelijk een versie hebben die wel compatible met Windows 7 is.
In ieder geval ook bedankt voor je hulp.
 
Hou je ons op de hoogte? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan