Samsung NP900X4D - Samsung Easy Settings ==> Uitgebreide acculevensduur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emin

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2012
Berichten
8
Hallo,


Ik heb 'problemen' met het opladen van mijn laptop. Mijn Samsung heeft een ingebouwde software om alle instellingen te beheren. Onlangs stootte ik op een optie: Uitgebreide acculevensduur waarbij de accu maar 80% wordt opgeladen om de batterijlevensduur te verlengen. Ik heb deze aangezet.
Eenmaal de batterij volledig was leeggelopen na de eerste keer heb ik deze opgeladen heeft hij uiteraard maar 80% opgeladen.
Nu gisteren heeft hij enkele uurtjes in de stekker gezeten en wanneer ik m'n laptop terug opstartte was hij volledig 100%. Ik deed de Easy Settings open om te controleren of de levenduursoptie was uitschakelt, raar maar waar hij staat nogaltijd aan. Weet iemand waaraan dit kan liggen?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Denk iets te lang aan de lader waar door hij toch door heeft geladen, wat eigenlijk niet de bedoeling was van de het laden. Of een fout in de software.
 
Ik laad hem altijd op wanneer hij uit staat. Heb een lampje branden die altijd oranje brandt indien hij niet volgeladen is. Het springt automatisch op groen wanneer hij volgeladen is, al is het maar 80%.
Ik vrees ook voor een fout in de software, maar dan vraag ik me af. Waarom vorige keer wel en nu niet.
Heb wat opzoekwerk gedaan maar helaas, kan nergens iets vinden...
 
Vraag verplaatst :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan