Samsung PC studio werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfde probleem! Maar mooi opgelost nu! Dankjewel.

Ik had inderdaad het zelfde probleem en ik heb mn telefoon een reset gegeven...
Je moet dit ff doen emt je telefoon

*#52828378#
dan de derde nemen,serial test
dan de tweede nemen,serial download, dan gaat de telefoon zich opnieuw opstarten zeg maar en daarna doet ie het wel op pc studio,tenminste bij mij wel,laat je ff weten of het gelukt is,groetjes Miranda

*#52828378#
dan de tweede nemen,serial download, dan gaat de telefoon zich opnieuw opstarten zeg maar en daarna doet ie het wel op pc studio,tenminste bij mij wel,laat je ff weten of het gelukt is,groetjes Miranda

Zoals reeds gezegd, werkt dit perfect. Maar bij mij is nog steeds het probleem dat ik dit schema telkens moet doorlopen als ik via PC Studio verbinding wil maken :confused:
En om niet zo een moeilijke code in mijn kop te moeten onthouden, is het makkelijker om het toestel ff uit en terug aan te zetten. Want dan gaat het ook.

samsung pc

Ik kon voorheen wel met het programma in de telefoon komen maar plotseling kreeg ik ook bovenstaande melding. De hierboven genoemde code kon ik niet inbrengen omdat het toestel liet weten dat niet te kunnen/willen toestaan.:evil:
Toen de laatste mogelijkheid: de baterij er uit en na enkele minuten herplaatsen.
Voila het is weer O.K. :thumb:
Misschien ook voor anderen een oplossing.
Groeten, Romke Kroondijk
:D

Ik kon voorheen wel met het programma in de telefoon komen maar plotseling kreeg ik ook bovenstaande melding. De hierboven genoemde code kon ik niet inbrengen omdat het toestel liet weten dat niet te kunnen/willen toestaan.:evil:
Toen de laatste mogelijkheid: de baterij er uit en na enkele minuten herplaatsen.
Voila het is weer O.K. :thumb:
Misschien ook voor anderen een oplossing.

Groeten, Romke Kroondijk
:D

Die code geloof ik al lang niet meer in. Dat werkt wel, maar dit is maar tijdelijk. Een dagje verder en dezelfde sh$t begint weer. Blijkbaar heeft code dezelfde functie alsof je het toestel uit en aan zet. Dus ipv die moeilijke code te onthouden, zet ik hem ff uit en terug aan. Hetzelde krijg je als je er de batterij uithaalt.

1 ding weet ik zeker, nooit nog een Samsung :cool:

*#52828378#

Ook namens mijn dochter bedankt.
Zij had net de g600 nieuw gekocht maar kon er geen muziek op zetten.
Nogmaals top en onze dank:thumb::thumb:

Paar weekjes geleden is de G600 uit mijn zakken gevallen in de bioscoop en ben eerlijk gezegd wel heel erg blij dat ik van dat pokkeding af ben. Vooral omdat die agenda constant moet kunnen synchroniseren met Outlook en dat van geen kl*ten werkte. Ne een Sonyericsson C510 en die werkt fantastisch. Heeft wel maar 3.2mpix tov de G600 met zijn 5mpix, maar de foto's zijn toch wel stukken beter van kwaliteit.

heb ongeveer het zelfde probleem. :confused:
maar, met die code doet hij het ook niet.
ik krijg steeds; er is een niet geregistreerd model gevonden. ja wat moet ik daar mee?
kan iemand mij helpen?

Angel88 maak even een eigen topic voor je probleem.
Dit topic is al te oud.
ik doe er een s;otje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan