samsung SGH-D500 en bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

elles67

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
hallo,

ik heb mijn mobiele telefoon door middel van een dongle met mijn computer verbonden. mijn computer kan nu verbinding maken met mijn telefoon en bestanden naar mijn telefoon doorsturen, maar andersom lukt het niet.
ik wil ook graag bestanden van mijn telefoon naar mijn PC sturen, hoe werkt dat??

Welkom op Helpmij.:)

Heb je de telefoon de PC laten opzoeken.
Menu > instellingen > connectiviteit > bluetooth > mijn apparaten > nieuw apparaat zoeken.

Dank je!

Ja maar telefoon vind computer niet, kan geen verbinding maken

Kijk eens bij de Bluetooth instellingen op de pc.
Start > Configuratiescherm > Bluetooth apparaten > opties, of hier een vinkje staat bij "Bluetooth aparaten mogen verbinding met deze computer maken".

als ik naar connectiviteit ga, krijg ik nu wel een koppeling tussen computer en telefoon maar dan kan ik nog niks oversturen. als ik op telefoon naar mijn foto's ga en klik op verzenden via bluetooth, komt er weer geen verbinding

Ik heb helaas geen opties meer, hopelijk iemand anders nog. Heb zelf ook wel eens problemen, dat m'n D500 de pc niet kan vinden.

Misschien zeg ik iets doms, maar je moet toch eerst altijd paarvorming ofzowiets aangaan, voordat je dingen naar elkaar kan sturen. heb je dat al of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan