Samsung smart TV vergeet zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huppie66

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2013
Hallo,

Ik heb sinds kort de beschikking over een smart tv van samsung, erg fijne tv en veel plezier van.. Echter heb ik nu een probleem: van de 1 op de andere dag zijn er kanalen weg.

Het gaat hij om de radio zenders 538 en slamfm, er zijn er nog meer weg maar deze gebruik ik het meest.. De tv zenders zijn er nog wel allemaal.

Na dat ze voor de eerste keer weg waren heb ik opnieuw gezocht naar kanalen en toen waren ze weer terug, maar na 2 dagen waren ze weer weg.. Toen ik weer ging zoeken en ze weer terug waren waren ze weer na zo'n 2 dagen weg..

Ligt dat aan de tv, de aanbieder of aan de aansluiting.. De kabel tussen de aansluiting en de tv is goed, dat weet ik zeker.

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Denk eerder dat het aan je decoder ligt. Nu weet ik niet hoe je bent aangesloten maar dat horen we vast wel.

Ik heb even het een en ander nagekeken en achterste volgende gekomen:
Een andere, precies de zelfde tv, die via een splitten is aangesloten op de zelfde aansluiting als de "probleem TV" vergeet de zenders niet, bij die tv blijven alle zenders gewoon beschikbaar..

Ik denk dat ik hieruit kan concluderen dat het probleem bij de tv zelf ligt.. Iemand zo 1,2,3 een oplossing of kan ik nu gewoon het beste contact opnemen met de verkoper of samsung zelf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan