samsung smartphone start niet, noodoproep

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Besturingssysteem
windows 10 pro
Goededag, ik heb mijn Samsung 520 smartphone via vegen proberen op te starten. maar krijg te lezen NOODOPROEP. en een slotje bovenin, vervolgens moet ik een wachtwoord invullen , echter die heb ik niet. Ikheb de simkaart er al uit gehad en na plaatsing het wachtwoord van die kaart ingevuld. en dat werkt. maar de noodoproep blijft . De telefoon is nu onbruikbaar. Wie heeft dit ook meegemaakt ?

Enkel noodoproepen betekent dat oftewel de simkaart (PIN) niet ontgrendeld is, of er is een probleem met de simkaart of abonnement.

E.e.a. is zo ontwerpen dat je met elke willekeurige telefoon 112 en 911 kunt bellen, of die nu gelocked is of niet.

Ik heb contact gehad met 50+. Ze hebben de simkaart gecontroleerd en opnieuw geactiveerd. Er is geen storing bij 50+ Na 15 min. weer opstarten en het probleem zou weg zijn. Niet dus. Inderdaad kan ik alleen hulpnummers gebruiken. Toestel geeft nu ook aan, veilige modus. Ik kom gewoon niet op het netwerk van 50+. Opnieuw opstarten en wachtwoord invullen lukt, maar daarna niets. Telefoon onbruikbaar. Ik kom dus ook niet bij instellingen.

Wellicht een defecte sim kaart.
Vraag een vervangende aan bij 50+.

Bedankt.. Ik ga inderdaad maar een nieuwe simkaart vragen. Groet Loek

Als je telefoon het aankan: stap over op eSim. Dan heb je dit soort problemen niet. Althans: de simkaart kan niet stuk :).

Veilige modus en niet bij instellingen kunnen duiden dan toch meer op een probleem met de telefoon zelf.

Probeer deze simkaart eens in een andere telefoon.

Terug
Bovenaan Onderaan