Samsung smarttv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robot5

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2012
Beste mensen,

Ben al een tijdje in het bezit van een Samsung Smart tv, verder ben ik wel tevreden maar een aantal dingetjes storen mij, namelijk:

1. Bij het kijken op internet naar bijvoorbeeld youtube, worden filmpjes meerdere keren onderbroken omdat die weer aan het laden is.
2. Als we naar uitzending gemist gaan en we laden een programma krijgen we hetzelfde als gezegd in punt 1.
3. Bij het aanzetten van de tv, duurt het even en dan staat het beeld stil, als we dan naar een andere kanaal zappen en weer terug gaat het goed, daarna soms weer een vastloper......(in beeld komt iets te staan over smartcard of ongecodeerd of zoiets)
4. het overschakelen naar een ander kanaal waarom kost dat zoveel tijd?

Hopende kan iemand hier op reageren.

Groet Rob

Lange Pier,

De smardcard gaat in de achterkant van de smart tv, hoop dat je dat bedoeld...........geen apart kastje meer nodig volgens Samsung.
Wat ik mij kan herinneren wordt dit automatisch gedaan (weet het niet zeker) waar vind ik dat dan precies?
Type UE46ES6560

Van welke provider is die kaart? zal wel een CI+ module zijn, dat kan ook.
Die vertraging zit denkelijk daarin, heb een mediabox (wat het niet is) van UPC, maar een 5000 serie van Samsung zonder internet en dat gaat ook allemaal traag.

De firmware kun je hier vinden die je op een usb stick zet, via de tv kun je het installeren.
http://www.samsung.com/nl/support/model/UE46ES6560SXXN-downloads

Hij geeft idd vaak melding van CI+ module aan...............Ziggo is de provider.

Jaja, ze beloven gouden bergen in de advertenties maar je krijgt vaak een stapel stenen.:d
Ze kunnen vaak niet waarmaken wat ze allemaal beloven, helaas.
Ik kijk zelf maar analoog bij de reguliere zenders, heb je dat gedoe niet steeds maar als je wat anders wilt ben je toch aan die kaart gebonden.

Zal die firmware update ook niet veel uithalen, tis de verbinding tussen die kaart en de hub/server.

Maar je zegt niet dat het aan de verbinding ligt van de router van ziggo?

Je hebt het over internet o.a. dat gaat via het modem/router, als je een wifi verbinding op een pc/laptop gebruikt en het vertraagd ook, dan zit het in die verbinding.

Digitaal gaat via de kabel en heeft niets met de wifi te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan