Samsung SMT 6010E en XBOX 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

tmohar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2008
Berichten
1
Ik heb pas een Samsung SMT 6010E digitale TV decoder mogen ontvangen van TELE 2. Op dit apparaat zit een extra SCART aansluiting waar je volgens de handleiding externe apparaten kunt aansluiten, zoals een DVD/Video recorder. Dus ik dacht dat ik daar ook wel mijn XBOX 360 op aan zou kunnen sluiten. Dat lijkt allemaal prima maar ik kan het "kanaal" of onder wat voor functie dat externe apparaat dan ook zit niet terug vinden op de TV (dmv de bijgeleverde afstandsbediening).

Ik heb al contact gehad met de TELE 2 helpdesk (live chat), maar "wij ondersteunen helaas niet alle apparaten, dat zou ook een beetje gek worden..."

Ik heb alle menu's die ook maar enigszins logisch waren doorgekeken met de afstandsbediening.

Ik heb mijn XBOX al aangesloten op de Rood-Wit-Geel aansluitingen op de achterkant van de decoder.

Ik heb alle kanalen handmatig afgespeurd, maar er zit niks geks tussen.

Dit werkte allemaal niet.

Wat wel werkte was de XBOX direct aansluiten op de TV. Helaas heeft mijn TV maar 1 SCART aansluiting dus zit ik nu achter mijn TV stekkers te wisselen als ik even wil gamen.

Wat ik ook nog opmerkte is, dat als ik alles aansluit zoals ik verwachtte dat het zou moeten (Decoder op TV, XBOX op extra SCART poort van decoder) en ik, terwijl mijn XBOX aan staat, de decoder uitschakel, ik heel even een beeld van mijn XBOX krijg voordat de hele bende op sneeuw gaat.

Hoe werkt die extra SCART aansluiting op de Samsung SMT 6010E met een Xbox 360?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan