samsung star afbeelding veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo helpmijers,

ik heb sinds kort de samsung star alleen nu heb ik twee vraagjes:
-als je de telefoon vergrendeld krijg je de standard afbeelding op de achtergrond weet iemand meschien hoe je die kan veranderen?
-als je bij het scherm bent waar je een foto kan maken en je klikt rechtsonder ga je naar je foto en video bestanden, maar nu krijg je alle foto's en alle filmpjes te zien ook die je gedownload hebt en in een andere map staan kan je meschien instellen dat je dan alleen de foto's en video's ziet die je zelf gemaakt hebt?

alvast bedankt

gr Daniël

Hey,

Ten eerste, moet het niet zo moeilijk zijn om die afbeelding te veranderen, maar je moet gewoon is met de instellingen klooien. Daar staat zeker wel iets bij. Bij Samsung is het meestal zoiets als 'Menu > Instellingen > Display > ...

Ten tweede als je een foto hebt gemaakt, en je klikt op mijn foto's of galerij of what-ever, dan ga je naar de foto's die er staan op de interne geheugen van je telefoon die zo'n 70 MB groot is (niet de geheugen kaart die zo'n 4 GB groot is). Als je nou naar instellingen gaat, en je stelt in dat de foto's die je maakt, op je geheugenkaart moet worden opgeslagen in plaats van intern. Dan is volgens mij al een groot probleem opgelost...

Succes, Wouty

ik heb geen geheugenkaart ik heb gewoon filmpjes etc. op het interne geheugen van mijn mob gezet, en als ik naar die display ga kan je alleen de achtergronden van de tabbladen wijzigen

ik heb het met de afbeelding al opgelost als je de achtergrond afbeelding veranderd, veranderd de afbeelding die verschijnd als je hem vergrendeld mee, ik ga binnenkort een geheugenkaart halen dus die andere vraag is dan ook opgelost nu heb ik nog een vraagje ik heb bij mijn contacten een foto toegevoegd alleen als je naar menu>foto contacten gaat staan daar alleen lege plaatjes en niet mijn foto contacten hoe moet je dat instellen? ik heb niks in de handleiding daarover gevonden

alvast bedankt

gr Daniël

Laatst bewerkt:
ik ben er eindelijk achter gekomen iedere persoon die jij smst of die jou smst komt daar te staan

gr Daniël

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan