Samsung star gaat niet meer aan? !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Locoboy015

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2011
Ik had al wat problemen met m"n samsung star tijdens het opladen ( ik steek stekker er in van lader en gsm blijft om de second met een piep erbij zeggen: Batterij bijna leeg, tot ik de stekker eruit deed, ik rebootte de gsm dan paar keer dan laadde hij normaal)
Het probleem nu is ik deed men stekker er in want gsm was plat, hij zei een keer :Batterij bijna leeg en viel uit, ik reboot hem paar keer, hele tijd hetzelfde tot op gegeven moment hij weer uitvalt en ik heb wil aandoen met geen reactie, ik heb batterij meerdere malen eruit genomen en terug aan proberen te doen zonder enig reactie?Enig idee wat er mis is met mijn gsm en hoe ik het kan oplossen?
Mvg Locoboy

ik ben nogal een leek op dit gebied maar het lijkt mij dat de accu gewoon kapot is. Kun je geen accu van iemand lenen om dat te proberen? Ik heb nog wel een samsung star accu legen hier. (star kapot accu niet volgens mij dus heb ik accu bewaard)

zoals ik zei ben ik een leek op dit gebied en moet je dus niet 100% van mijn mening uitgaan. Maar het eerste wat in mij op komt is dat er een probleem is met de accu. Maar ik zou niet meteen een nieuwe halen. Ga naar de winkel toe waar je hem gekocht hebt ofzo en kijk of je daar even een andere accu kunt proberen.

Ik heb al een poosje een samsung s5230 (star). Toen ik pas probeerde om een mod (andere firmware) te installeren op mijn star ging hij niet meer aan.
Is er een reset mogelijkheid zonder dat je de star daarvoor moet opstarten? Als dat niet het geval is waar kan ik dan de officiele firmware van de samsung s5230 vinden? Sinds megaupload gesloten is is het erg moeilijk om zo'n firmware te vinden.

plzz help me

mvg,

rimboeguy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan