Samsung Star Widget en Menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neocon

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
Hallo allemaal,

ik en met mij nog iemand anders hebben vlak voor de kerst de samsung star gekocht via internet. Alleen met de standaard instellingen is er een verschil tussen de 2.

Als ik op mijn widgets op de 'uitklapbare zwarte/grijze doorzichtige balk' aan de linkerkant druk dan springt deze widget op mijn tabblad en verdwijnt deze van deze balk.

Bij de andere gekochte telefoon kan je gewoon op deze widget drukken en ga je naar de corresponderende functie toe, zonder dat deze widget op je tabblad springt en van je balk verdwijnt.

Weet iemand of dit een instelling is? Want heb al een aantal dagen gezocht maar niets kunnen vinden.

Een ander verschil is het menu. Ik krijg 2 tabbladen aan menu opties (2e tabblad is een tabblad met communicatie (facebook, myspace etc).
Bij de andere telefoon is er maar 1 menu tabblad en zie je rechtsboven in nog steeds een analoge klok in plaats van het andere tabblad.

Hopelijk weet iemand of dit een instelling is, of dat er misschien toch een verschil in telefoon zit?:)

Bedankt alvast!

Groeten,
Jeffrey

widget balk samsung star

Hoi,
Heb je al een oplossing voor je probleem met de widgetbalk(dat ze op het tabblad "springen") want dat probleem heb ik ook. Ik heb ook de fm radio, het alarm en de mp3 speler in die balk zitten en ik weet niet hoe ik ze eruit moet krijgen. Er staat wel in de handleiding hoe je widgets kan toevoegen aan die balk, maar niet hoe je ze kan verwijderen.
Ben benieuwd of jij iets meer info hebt.
Gr. Vressel

ga naar instelling dan naar display en verlichting dan widget daar kun je kiezen wat je aan wilt zetten of uit

ga naar instelling dan naar display en verlichting dan widget daar kun je kiezen wat je aan wilt zetten of uit

Hoi,
Bedankt voor je reactie, maar het punt is dat de radio, mp3 speler en alarm niet in die lijst staan, dus die kan ik ook niet verwijderen. En dan staan er nog 2 uitroeptekens op (vodafone en samsung mobile) op. Die zijn allemaal niet te verwijderen.
Is het trouwens normaal als je zo'n widget aanklikt dat hij dan op het scherm springt, dan moet ik hem daar nog een keer aanklikken voor hij het gekozene opent. Daarna moet ik hem ook weer terug slepen in de widgetbalk. Ik vind het zo'n gedoe, ik blijf klikken en slepen.
Gr. Ellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan