samsung syncmaster t200 beeldscherm probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

eskur

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2011
Berichten
11
Sinds een aantal dagen gaat mijn beeldscherm niet meer aan. De ledlampje aan de voorkant brandt ook niet meer, dus er is een of andere soort van storing denk ik.

Ik heb de stroomkabel uitgehaald en weer in gedaan, op een andere computer geprobeerd, vga geprobeerd ipv dvi, maar niets hielp.

Kan er nog wat aan gedaan worden of is het een hardwaredefect en moet iets vervangen worden?

Ik weet dat het heel moeilijk is dit via een forum te beantwoorden, maar misschien kunnen jullie mij mogelijke scenario's vertellen? Dus wat er mogelijk gebeurt kan zijn?
 
Hallo

Indien dit scherm van de ene dag op de andere niet meer werkt , met de door u vermelde symptomen , is er vermoedelijk slechts intern een zekering defekt.

Indien dit scherm echter al wat langer "ziek" was , is het een heel ander verhaal.


Meestal echter drogen de voedingscondensatoren uit , waardoor het scherm steeds meer tijd nodig heeft om korrekt op te starten.

Indien er dan zo verder mee wordt gewerkt , sneuvelt het scherm uiteindelijk , en lopen de herstelkosten nutteloos hoog op , want dan is er meestal meer defekt dan slechts enkele condensatoren.

leesvoer:

http://www.helpmij.nl/forum/showthr...-of-videokaart-kapot?highlight=samsung+scherm

Peter
 
Het is van de ene dag naar de andere kapot gegaan. Maar ik moet het dus laten repareren, waar kan ik dat doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Lokale t.v. zaak met eigen technische hersteldienst.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan