Samsung tab 2 als tweede computerscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

andrevw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2014
Hallo,

Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat, kon er niet echt een geschikt topic voor vinden...

Mijn vraag is als volgt:
Ik wil mijn Samsung tab2 tablet als tweede scherm voor mijn laptop gebruiken, zoals je ook met twee computerschermen kunt werken (bureaublad uitbreiden naar tweede scherm, dus geen' tweeling-scherm')

Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

Groeten André

Daar was 1 app (screenslide) voor. Helaas is deze uit de appstore verwijderd. En zelfs stilletjes van mijn device verwijderd (dit terwijl ik de betaalde versie had). Ik heb tot nog toe geen vergelijkbare app kunnen vinden.

Die had ik inmiddels ook gevonden, maar ik vind het toch een behoorlijk bedrag om uit te geven voor een app die je niet kent of niet kunt proberen.

Zijn er ook gratis alternatieven?

Voor zover ik weet geeft Google op betaalde apps een niet goed geld terug garantie. Wanneer je een betaalde app binnen (ik dacht) 24 uur weer verwijderd krijg je het bedrag terug gestort. Check even de voorwaarden.
Een gratis variant kenik niet...

*edit*
Het is idd teruggebracht naar 15 minuten bedenktijd...

Laatst bewerkt:
Dat was vroeger het geval dat je een betaalde app 24 uur kon testen en binnen die tijd je geld terugvragen. Dat is nu al een poos naar 15 minuten verlaagd, houd daar dus rekening mee als je wat wilt testen anders dien je de app te betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan