samsung u 600

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariel6

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
weet iemand hoe ik het geluid uit kan zetten van de telefoon na het verzenden van een sms bericht als het bericht verzonden is geeft ie een een geluids toon
of ligt dit aan t- mobile
alvast bedankt

Hoi,

Wanneer een sms verzonden is, krijg ik nooit een toon met de U600. Heb je dit misschien zelf (per ongeluk) ingesteld?

Normaal kan je tonen instellen via: Menu > Instellingen > Geluid. Daar is Berichttoon voor verzonden berichten, maar die moet je dus niet hebben. Probeer eens andere tonen aan/uit te zetten, zoals de Toon bij melding onder Extra tonen en de andere die daarbij staan.

Ik heb zelf ooit één keer de instellingen gereset op mijn telefoon via de optie Instellingen terugzetten onder Instellingen. Misschien heb ik hiermee per ongeluk de toon verwijderd. Je kunt proberen of dit helpt...

edit: Misschien is het een probleem wat sommige mensen wel hebben, en sommigen niet (en dat het dus niet te verhelpen is). Heb er hier een post over gevonden olp Tweakers, met een reactie van Samsung zelf erbij: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/28200346#28200346. Als de medewerker van Samsung gelijk heeft, kan je er dus niets aan doen... :confused:

Laatst bewerkt:
ik denk dat ik er dan maar genoegen mee moet nemen want heb naelijk alles al geprobeerd en een vriendin met de zelfde telefoon heeft er ook geen last van
ik vind dit maar apart dat het bij de ene telefoon wel is en de andere niet.

maar bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan