Samsung U600 Foto op hele scherm??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannyhendrikx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Hallo

ik heb sinds gisteren mijn Samsung u600, maar als ik een foto als achtergrond wil instellen dan gebruikt ie maar een deel van de achtergrond voor de foto. boven en onder de foto is er dan nog ruimte. maakt niet uit wat voor foto.
Ik heb al bij iemand anders gezien dat de foto de gehele achtergrond gebruikt.

Hoe stel ik dit in????

Hallo

ik heb sinds gisteren mijn Samsung u600, maar als ik een foto als achtergrond wil instellen dan gebruikt ie maar een deel van de achtergrond voor de foto. boven en onder de foto is er dan nog ruimte. maakt niet uit wat voor foto.
Ik heb al bij iemand anders gezien dat de foto de gehele achtergrond gebruikt.

Hoe stel ik dit in????

Dit staat vast wel in de handleiding :)

Zoom 1x in op de foto (dmv de volumeknop aan de linker zijkant) > Opties > Instellen als > hoofddisplay. Selecteer NIET "standaard verhouding" , druk gewoon op Ja :thumb:

Laatst bewerkt:
OK heb ik gedaan, maar dan heb ik dus de ingezoomde foto op mijn achtergrond staan.
en niet e normale foto.
en nee staat niet in de handleiding

OK heb ik gedaan, maar dan heb ik dus de ingezoomde foto op mijn achtergrond staan.
en niet e normale foto.

Tja, naar mijn weten kun je de hele foto onmogelijk zonder zwarte balken als achtergrond kiezen...:confused:
Een leuk punt zoeken in de foto om een beetje op in te zoomen :D

je moet de resolutie van je cameraatje op 640x480 zetten dan zou je normaal wel de hele foto moeten hebben lukt bij mij toch die resolutie van je schermpje
grtzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan