Samsung u600 probleempje.,!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

deobus

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
:( wil ik woensdag ochtend naar me school gaan, zet me oordoppies in me telefoon, begint het liedje, na zo'n halve minuut hoor ik een heel raar geluid, zoals een dj die scratcht ofzo. daarna sloot de mp3 speler af, probeer ik het opnieuw blijft ie vasthange op het liedje dat ik selecteerde(hij speelde niet af).
Dat duurde wel tot 15min, tot ik op school was.
Daar de batterij eruit gehaald, wil ik hem aanzette, gaat alleen het lampje achter het scherm en toetsen aan, voor de rest niet :S wtf??
Heb batterij en sim er allebei uitgehaald maar niets helpt, ik heb hem nog geen 6 maanden.
De touchscreen-knoppe knippere wel gwn, misschien ligt het aan me pixxels??
Mss weet iemand hier meer van, als je iets weet waardeer ik het zeer als je iets zou posten :)
En ik heb trouwens nog garantie toch?? als iemand dit zou weten:P heb 2 jarig vodafone abbonement, afgesloten eind zomervakantie, dus ongeveer midde/eind Augustus.

Alvast bedankt voor jullie tijd,

Ik kreeg de telefoon opeens weer aan na de 100ste keer, hij start op blijft ie vasthangen op het laad scherm, dat gele met stippe mss weten mensen wat ik bedoel(voordat je je pin in moet voeren.)
Klasgenoot zei dat ik hem leeg moest laten gaan en dan weer opladen, dat werkte bij haar :S
Rare dinge toch? het is dus sowieso niet m'n pixxel dinges!

Ruben:thumb:

Laatst bewerkt:
Lijkt me een foutje in de software, kun je het toestel naar de fabrieksinstellingen terugzetten? Anders inleveren ter reparatie, je hebt tenslotte nog garantie.

Hey bedankt.,!!

Oke bedankt, ben inmiddels thuis van school en ben blij om een reactie te zien :):thumb:
De telefoon is inmiddels een paar keer aangegaan, uitgevalle 1x, en soms hangt ie vast bij het opstarte en bij de pin invoeren, nu staat hij alweer een paar uur aan heb al 20sec liedjes geluisterd om te checke.
Ik ga zo ff met m'n moeder kijke of die liedje het doet, we zulle zien.
Heeft iemand toevallig dan de reset code? dan probeer ik dat*ff snel nummers van mensen overschrijve*
Alvast heel erg bedankt en blij dat ik nu zeker weet dat er garantie opzit :)

-Ruben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan