Lotte18
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 29 sep 2008
- Berichten
- 3
Hi,
Ik heb de samsung SGH - U700 nou 9-10 maanden. Sinds gisteren is het display (beeldscherm) helemaal kapot. De telefoon kan nog wel aan, maar het display blijft gewoon helemaal zwart (er zitten geen krassen of scheuren in). De toetsen doen het nog wel..
Hier baal ik echt van, want er is niks ernstigs mee gebeurd, ja wel ooit een paar keer gevallen, maar dat gebeurt wel bij meerdere toch?
Het begon bij een paar keer uitvallen van het beeldscherm, daarna was een paar keer het beeldscherm in spiegelbeeld en negatief (heel vreemd om te zien), en daarna bleef die gewoon de hele tijd uit. Kapot dus..
Weet er iemand wat ik het beste kan doen?
Ik weet wel dat er een samsung helpdesk is waar je naar kunt bellen: 0900-samsung (letters gewoon intypen als cijfers)
Dat heb ik dan ook net gedaan, en ze vertelde naar welk adres ik het kon opsturen, met bijgevoegd het aankoopbewijs, de klacht enz enz. Ik weet alleen niet hoelang dat gaat duren en of ik het aankoopbewijs nog wel heb.. (anders heb ik ook geen garantie.) Dus heeft iemand dit ook gehad en wat heb je er toen mee gedaan?
Alvast bedankt..
Groetjes, Lotte
Ik heb de samsung SGH - U700 nou 9-10 maanden. Sinds gisteren is het display (beeldscherm) helemaal kapot. De telefoon kan nog wel aan, maar het display blijft gewoon helemaal zwart (er zitten geen krassen of scheuren in). De toetsen doen het nog wel..
Hier baal ik echt van, want er is niks ernstigs mee gebeurd, ja wel ooit een paar keer gevallen, maar dat gebeurt wel bij meerdere toch?
Het begon bij een paar keer uitvallen van het beeldscherm, daarna was een paar keer het beeldscherm in spiegelbeeld en negatief (heel vreemd om te zien), en daarna bleef die gewoon de hele tijd uit. Kapot dus..
Weet er iemand wat ik het beste kan doen?
Ik weet wel dat er een samsung helpdesk is waar je naar kunt bellen: 0900-samsung (letters gewoon intypen als cijfers)
Dat heb ik dan ook net gedaan, en ze vertelde naar welk adres ik het kon opsturen, met bijgevoegd het aankoopbewijs, de klacht enz enz. Ik weet alleen niet hoelang dat gaat duren en of ik het aankoopbewijs nog wel heb.. (anders heb ik ook geen garantie.) Dus heeft iemand dit ook gehad en wat heb je er toen mee gedaan?
Alvast bedankt..
Groetjes, Lotte
Laatst bewerkt: