Samsung U700 display kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lotte18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2008
Berichten
3
Hi,

Ik heb de samsung SGH - U700 nou 9-10 maanden. Sinds gisteren is het display (beeldscherm) helemaal kapot. De telefoon kan nog wel aan, maar het display blijft gewoon helemaal zwart (er zitten geen krassen of scheuren in). De toetsen doen het nog wel..
Hier baal ik echt van, want er is niks ernstigs mee gebeurd, ja wel ooit een paar keer gevallen, maar dat gebeurt wel bij meerdere toch?
Het begon bij een paar keer uitvallen van het beeldscherm, daarna was een paar keer het beeldscherm in spiegelbeeld en negatief (heel vreemd om te zien), en daarna bleef die gewoon de hele tijd uit. Kapot dus..
Weet er iemand wat ik het beste kan doen?
Ik weet wel dat er een samsung helpdesk is waar je naar kunt bellen: 0900-samsung (letters gewoon intypen als cijfers)
Dat heb ik dan ook net gedaan, en ze vertelde naar welk adres ik het kon opsturen, met bijgevoegd het aankoopbewijs, de klacht enz enz. Ik weet alleen niet hoelang dat gaat duren en of ik het aankoopbewijs nog wel heb.. (anders heb ik ook geen garantie.) Dus heeft iemand dit ook gehad en wat heb je er toen mee gedaan?

Alvast bedankt..
Groetjes, Lotte
 
Laatst bewerkt:
Waar heb je de telefoon gekocht? Heb je een abbonement?

Dan zou ik in jou geval terug gaan naar de winkel en ze daar het probleem voorleggen en gelijk even vragen hoe lang je de telefoon kwijt bent en of ze een vervangend toestel kunnen meegeven zodat je nog wel kan bellen zoland je toestel weg is.
 
Telefoons kunnen niet goed tegen stuiteren/vallen! Kans is groot dat de display los is geschoten van de connector die het aanstuurt. De meeste, zo niet alle fabrikanten, plaatsen in de voorwaarden dan ook dat schade, ontstaan door o.a. vallen, niet vergoed wordt. Zelfs niet in de garantietermijn. Met een verzekering is dat een ander verhaal. Misschien dat een handige hobbiest het toestel open kan halen om te zien of reparatie nog we'll mogelijk is.
 
Ja, ik heb een abonnement van 2 jaar bij Hi. Maar ik heb de telefoon op internet besteld.
Op Gsmbox.nl, en die site is tijdelijk niet in gebruik zag ik laatst..
Dus daar kan ik het dan niet naar sturen lijkt me zo, en er zijn ook geen samsung winkels waar ik hem heen kan brengen.
Dus nog even kijken wat ik ermee doe..
 
Ik heb mijn telefoon net opgestuurd naar Solid Division. Daar kunnen ze hem waarschijnlijk repareren.
Als aankoopbewijs heb ik alleen een kopie van een bankafschrift van mij meegestuurd waarop de betaling van de telefoon staat. En een kopie van een mailtje dat mijn telefoon bestelling is goedgekeurd met het factuurnummer erbij. Zou dat voldoende zijn? Iets anders als aankoopbewijs heb ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan