Samsung wave s8500

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiemod

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Bij deze een paar vragen over dit toestel wat ik nu bijna 2 weken heb..

1: Ik gebruik af en toe internet op me mobiel en waneer ik gebeld word gebruik ik bluetooth. Nu valt het mij op dat me batterij wel heel erg snel leeg loopt.

2: Ik gebruik me mobiel ook voor het lezen van me e-mail.. MAAR waneer ik me e-mail's heb gelezen en verwijdert, dan staan ze nog steeds in me inbox van hotmail.?

3: Er is zo'n leuk programma genaamd 'Kies'. Waneer ik mijn telefoon aansluit met de bijgeleverde kabel en dit programma opstart, kan die mijn telefoon niet vinden. Je kan de samsung ook verbinden via bluetooth. Maar ook hier kan die mijn telefoon niet vinden.

Kan iemand mij helpen ?

Bij deze een paar vragen over dit toestel wat ik nu bijna 2 weken heb..

1: Ik gebruik af en toe internet op me mobiel en waneer ik gebeld word gebruik ik bluetooth. Nu valt het mij op dat me batterij wel heel erg snel leeg loopt.

2: Ik gebruik me mobiel ook voor het lezen van me e-mail.. MAAR waneer ik me e-mail's heb gelezen en verwijdert, dan staan ze nog steeds in me inbox van hotmail.?

3: Er is zo'n leuk programma genaamd 'Kies'. Waneer ik mijn telefoon aansluit met de bijgeleverde kabel en dit programma opstart, kan die mijn telefoon niet vinden. Je kan de samsung ook verbinden via bluetooth. Maar ook hier kan die mijn telefoon niet vinden.

Kan iemand mij helpen ?

1. Ja als je constant bluetooth aan hebt staan dan gaat dat snel leeg. En probeer WiFi uit te zetten als deze aan staat. En 3G uitzetten wanneer je deze niet gebruikt.

2. Die services staan apart van elkaar; als je dat niet wilt moet je je e-mail bekijken via de hotmail website in de browser.

3. Als je even uitlegt wat dat programma is en wat het doet... en misschien is het programma voor dat de Wave uitgekomen is uitgekomen; misschien daarom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan