Samsung widescreen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

chandlurmark

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Beste mensen, mijn broertje heeft het volgende scherm: Samsung Syncmaster 2253 LW, dit is een widescreen tft scherm !! Bij het spelen van spellen krijg je dus een vierkant blok te zien, de zijkanten worden dus niet gebruikt, dit is bij ELK spel zo !! (mijn LG scherm trekt het over het hele scherm heen, dus ik maak volop gebruik van mijn widescreen scherm)

Hoe los ik dit op? Ik heb zelf al de drivers van de videokaart geupdate, drivers van het scherm zelf, het ding op analoog en digitaal gezet, niks werkt........

Kan iemand mij helpen ??

Het is misschien verstandig om even in het spel je resolutie in te stellen op widescreen, meestal staat er tussen de widescreen selectie vakjes widescreen tussen haakjes.

Voorbeeld: 1440 x 900 (widescreen)

Anders pas het even aan in windows zelf

Heb ik al gedaan, op MIJN scherm spreid hij zelfs 1024 bij 768 helemaal uit op mijn tft scherm, bij m'n broertje doet ie dat niet, zelfs als ik widescreen aanvink in het spel zelf..... dus daar ligt het helaas niet aan

Op wat voor resolutie staat de monitor? 1680x1050?

Noem daarnaast eens wat spellen waarmee je problemen ondervindt.
"Elk spel" lijkt mij wel erg ruim genomen.

Battlefield 2, Rainbow Six Vegas 1/2, Unreal Tournament 2003, Iets met een bussenspel (heel oud) Dus eigenlijk met elk spel dat je installeert, hij staat inderdaad op 1680 bij 1050 !!

Dankje wel iedereen, ik heb het gemaakt, het blijft niet in de software te zitten maar in de hardwar. De monitors hebben leuke knopjes aan de onderkant van het scherm, in het menu kon ik kiezen voor: normal of wide, de 2de optie moest ik dus hebben.

:) Toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan