samsung x510

Status
Niet open voor verdere reacties.

helloall1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jun 2007
wie kan mij helpen...
ik heb laatst een samsung x510 gekogt.. en de dag erna zoon usd kabel voor de pc en men mobiel.. maar als ik ik aansluit op me mobiel en in de pc dan doe ik infrarood activeren op pc.. dan staat er onbekend aparaat gevonden
probleem: heb stuurprogramma's nodig. Maar die heb ik al via cd-rom van samsung(samsung pc studio 3) geinstaleerd maar dan probeer ik het nog een keer maar dan heb ik hetzelfde en als ik via die: samsung pc studio 3 probeer en dan usb kabel proberen dan staat ie wel meer dan 2 uur aan maar dan heeft ie nog geen verbinding gevonden...

kan iemand mij helpen plz.. ik zou het graag willen :o :D

Je hebt op de pc ondersteuning voor IR ( Infrarood )?
Via USB-kabel zou het gewoon moeten werken, sluit alle openstaande programma's eens en verbind dan X510 met de pc via de USB-kabel. Kijk of er iets gebeurt, en kijk of er iets bijgekomen bij Start --> Deze Computer. Start dan het programma op en kijk of er verbinding is met de X510.

ik heb net geprobeerd de computer rateld aleen en doet verder niets.. en bij deze computer komt ook niks

Probeer het eens op een andere USB-poort, dus sluit het kabeltje aan op een andere USB-poort als dat mogelijk is.
Misschien is het iets met de ingang van USB.

En anders is er misschien wat mis met de kabel of met de telefoon zelf.

Andere apparaten die aangesloten zijn via USB werken wel?

met de usb poorten is het niet.. het ligt dus denk ik aan de kabel ant in de winkel waar ik de telefoon en kabel weg heb zeiden ze: ik weet niet of dit de goede kabel is.. ik mag heb nog terug ruilen:D maar als ik dat doe en ik activeer IR dan staat er: Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd. dus ligt het aan de kabel of moet ik ergens een stuurprogramma downloaden?

ps.. als ik een stuurprogramma moet downloaden kunnen jullie/u/jij me dan een link sturen waar ik het kan downloaden :D :o :D

Stuurprogramma downloaden moet via de site van de fabrikant van de telefoon, in dit geval dus de site van Samsung

Kan er wel een kabeltje in de Samsung X510?
Want ik heb ook die mobiel, maar bij mij zit er alleen een gaatje voor de oplader en een gaatje voor oordopjes :confused:

xxx Maartje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan