Samsung x520 infrarood laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zoya
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoya

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Hi
Ik heb een samsung x520 gekocht met infrarood en daar wil ik dus ringtones opzetten en foto's vanaf halen, maar mijn laptop (met infrarood) vind mijn telefoon niet en andersom ook niet.
Moet je iets downloaden ofzo??
Zou iemand mij kunnen helpen??

Alvast bedankt!

Zoya

Bij mijn telefoon is het zo dat je infrarood aan moet zetten in je telefoon, ik weet niet precies waar het bij jouw telefoon zit maar zal er vast ook wel opzitten. Bij mij heb je de optie om Infrarood aan te doen uit of 10 minuten aan. Als je infrarood aan hebt gezet op je telefoon moet je deze vlakbij de infrarood poort van je laptop houden, dus recht tegenover elkaar de poorten met een niet al te grote ruimte er tussen. Vervolgens herkend de laptop als het goed is je telefoon en kan je bij althans op een pictogram drukken om bestanden naar je telefoon te verzenden.

Als je foto's eraf wil halen moet je de foto's verzenden maar dan via infrarood en dan deze telefoon weer bij je poort houden van je laptop.

Als het niet werkt kan het aan de instelling van je laptop liggen dat bijvoorbeeld infrarood apparaten niet automatisch worden herkend.

Ja ik kan mijn infrarood aanzetten, maar niet met de opties voor 10min etc.
Ik denk dan idd dat mijn laptop niet automatisch infrarood apparaten ziet, kan iemand me hierbij helpen dan, moet ik daarvoor iets downloaden??
zo ja, waar?

Ty

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan