samsung xcover

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
Berichten
3.416
aangezien ik in de bouw werk zocht ik een robuste smartphone
mijn oog is gevallen op de galaxy xcover 2 een minpunt is denk ik de baterij 1700 Mah
is dat genoeg andere sugesties (tot 450€) mag ook wel stootvast ,gorillaglas enz
 
Hoi,

Op zich zou het best kunnen ligt er een beetje aan wat je er allemaal mee wilt uitvoeren mijn s3 heeft ook maar 2100mAh en daar kan ook gemiddeld 3 dagen mee doen. 1 dag moet zeker lukken:p en ze zien er best gaaf uit
 
vooral bellen,mail checken, soms met gps,plannen bekijken
 
Hoi,

Oke denk dat twee dagen toch wel moet lukken en volgens mij zijn er niet echt veel opties qua robuste telefoon en nog waterdicht ook;)
 
qua waterdichte smart in de prijsklasse tot 450 heb ik er niet zoveel gevonden wel duurdere bv sony experia z maar voor op werk is dat nu effe iets te duur
 
Hoi,

Nou dan is dit de best betaalbare optie denk ik zo.
 
en anders dit erbij kopen.
 
goed om te weten ,in geval van nood
 
aangezien ik in de bouw werk zocht ik een robuste smartphone
mijn oog is gevallen op de galaxy xcover 2 een minpunt is denk ik de baterij 1700 Mah
is dat genoeg andere sugesties (tot 450€) mag ook wel stootvast ,gorillaglas enz

Kijk eens naar de nieuwe screenprotectors (http://www.youtube.com/watch?v=IpsNtuaCfp8) deze kunnen alles weerstaan. Ik begrijp dat je op zoek bent naar een sterke telefoon maar dit lijkt me zeker nuttig wanner je in de bouw werkt!

Gis | Phoneteam | Ace Hoesje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan