Samsung XL2370 LED Monitor Menu doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

onnosvld

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2011
Ik heb een Samsung SyncMaster XL2370 LED Monitor 23'' maar hij is volgens mij als demomodel ofzo gebruikt want er zitten krassen op en ik kon niet de resolutie en taal instellen toen ik het scherm voor het eerst aanzette zoals in de handleiding staat. Nu kan ik in het menu alleen maar de warmte regelen en op dynamisch film of gebruiker zetten. Mijn menu is in het italiaans of zoiets en ik kan ook nog info krijgen waar staat dat het een 1920x1080 full hd scherm is. Heeft iemand een oplossing?? :confused:

Hoi !

Terugbrengen en garantie claimen ?

Greetz,

Harry.

Dank je maar ik ben bang dat dat niet zal gaan want ze hebben me opgebeld en gezegd dat er schade was. Maar over het menu hebben ze het niet gehad.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Als er schade is (???) kan ik dat in elk geval van afstand niet voor je oplossen.

Heb je het ding als tweede-hands of schade geval gekocht zonder het te proberen ?

Tja......

Greetz,

Harry.

Hoi !

Als er schade is (???) kan ik dat in elk geval van afstand niet voor je oplossen.

Heb je het ding als tweede-hands of schade geval gekocht zonder het te proberen ?

Tja......

Greetz,

Harry.

Het ding was nieuw maar waarschijnlijk als demomodel gebruikt. Ze hebben me opgebeld en verteld dat er een paar krassen op zaten en vroegen of ik nog interresse had. Ik heb ja gezegd maar ik wist niet dat ik het menu niet kon bedienen en heb nu het gevoel dat het beeld niet optimaal ingesteld staat.

Hoi !

Beeldscherm instellen kun je ook met CCC (als je 'n ATi Radeon kaart hebt), of met nVidia Control Centre (in het geval van 'n nVidia-kaart).

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan