Samung D6750 Probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommy1410

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2011
Hoi,

ik heb een probleem met mijn tv namelijk als ik blu ray afspeel op me ps3 bv
(The Pacific) dan hapert die bij snelle bewegening iemand enig idee hoe dit komt.

Verder heb ik nog een vraag deze tv is 400Hz cmr( clear motion rate) maar wat houd dat precies in want altijd als ik tv kijk of ps3 erop speel geeft deze maar 60 hz aan

mvg

Laatst bewerkt:
mm gek,
kijk je ps3/tv via AVG kabel misschien laat die niet die andere 340hz door maar dat lijkt me sterk.

400hz tja weet niet wat het precies betekent maar het zorgt er voor dat je geen schokkende beelden zou moeten hebben en 400hz is best veel dus eigenlijk zou alles vloeiend moeten gaan.
zit er nergens wat met de instellingen mis?
probeer iets via een hdmi kabel kijken of hij dan nog schokt zoniet dan ligt het wel aan die avg kabel.

Nou ik heb een HDMI kabel van 80 euro ofzo :S die is speciaal voor 200 tot 400 hz gemaakt dus denk ook niet dat het daar aan ligt dat is ook de enige kabel die ik aangesloten heb erop en alles zit goed vast bij instellingen heb ik ook alles al geprobeert,
het is namelijk niet zo dat het beeld niet mooi is maar de bewegingen zijn niet vloeiend er is een soort blur erdoor.
Zou het misschien komen dat mijn playstation te oud is? ik heb namelijk nog dat grote ding staan en dat de bluray daarvan veroudert is of iets??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan