san andreas gedownload en geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

giorgos

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
ik heb een poosje geleden san andreas gedownload en nu heb ik het geinstalleerd met deamon tools maar ik kom niet verder dan dat. hij is helemaal klaar met installeeren en dan probeer ik het spel op te starten en dan zegt die dat ik de originele cd in drive d moet doen ofzoiets maar ik heb er geen cd voor want ik heb het gedownload (limewire mocht het belangrijk zijn) dus het zou fijn zijn als iemand er iets nuttigs over wil vetrtellen
bijvoorbaat dank

Je hebt een no-cd patch nodig.
Laad de iso eens in Deamon en open het iso bestand. Staat er misschien een map op met de naam Crack, Patch o.i.d.?

Je zal nog een "No_cd/dvd crack" nodig hebben. Veelal zitten die bij de download inbegrepen. Vaak zit er ook een NFO bestand bij, deze kun je met kladblok openen. daarin staat de installatie informatie.

PS wij kunnen je geen link geven naar zo'n crack.

er zit geen van die bestanden bij
hoe kan ik ervoor zorgen dat ie t doet?

Heb je gekeken naar de inhoud van de ISO in verkenner? Vaak staat er inderdaad een map "crack"maar ook vaak een map met een naam in hoofdletters. Veelal de nicknaam van de "kraker". Anders zelf op het internet naar een no_cd/dvd crack zoeken.

Wat voor mappen staan er allemaal in die iso wanneer je hem opent dan?

mappen: anim audio data models movies readme text
bestanden: eax.dll ogg.dll stream(is een textbestand) vorbis.dll forbis file.dll
En een icoontje van het spel zelf(13 mb)

Zijn dat niet de mappen die nu op de pc geinstalleerd zijn?
Je moet wel de iso laden met deamon en dan de virtuele speler openen he

wat is een virtuele speler?
en ja dat zijn de bestaden die staan bij program files/rockstargames

Nogmaals, je moet de iso laden in Daemon Tools, zoals je ook gedaan hebt toen je het spel installeerde.

Dan ga je naar Deze Computer, de speler waarin het spel geladen zit en dan 1x rechts klikken en kiezen voor Openen

de mappen: audio bin direct x en readme
wil je ook de bestanden die daar ook bij staan?

Nogmaals, open de iso zoals ik al diverse malen heb aangegeven en post hier welke mappen er allemaal in de iso staan....

Snap je het niet, geeft niets, maar vertel dan eens hoe je het spel geinstalleerd hebt!

is dat dan bij deze computer en dasn bij verwisselbaar medium en dan san andreas?

ik heb een poosje geleden san andreas gedownload en nu heb ik het geinstalleerd met deamon tools maar ik kom niet verder dan dat. hij is helemaal klaar met installeeren en dan probeer ik het spel op te starten en dan zegt die dat ik de originele cd in drive d moet doen ofzoiets maar ik heb er geen cd voor want ik heb het gedownload (limewire mocht het belangrijk zijn) dus het zou fijn zijn als iemand er iets nuttigs over wil vetrtellen
bijvoorbaat dank

deamon tools Je hebt daar je gedownloade bestand in gestopt.

Dat is tevens de virtuele CD/DVD speler. Dus plaats nogmaals het bestand en ga naar deze computer, klik rechts op de cd en klik verkennen. De bestanden die daar staan moet je hebben voor de vraag van mrmusic.

De virtuele cd/dvd-rom speler van Deamon tools staat ook in verkenner. Daarin heb je de ISO geladen. Dit ziet eruit alsof er een gewone cd/dvd ingeladen is. Die bekijk je. Wat voor bestanden en mappen staan daar?

audio bin direct x en readme
de bestanden: autorun, data 1,2,3 en4 , data 1.hdr, engine 32, install, install, layout, setup, setup, setup, setup.ibt en setup.isn

Ben bang dat je zelf even moet gaan googlen naar de no-cd/dvd voor San Andreas.

kan ik het miss via limewire downloaden?
zo ja, hoe groot zal die dan zijn?

Niet zo heel groot, maar de kans met google is beter (naar mijn mening).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan