San andreas modding

Status
Niet open voor verdere reacties.

redfox22

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
hee mense.. ik weet dat hier al een topic van is maar ik wil het gewoon echt weten.

he ik heb sinds kort ook SA op me pc.
maar nu wil ik ook mods hebben

ik heb al zo een mod installer maar ik heb al 3 mods geinstalleerd.. (3 verschillende)
maar hij blijft tijdens het laden vast staan:S

kunne jullie mischieen een link stuure van een mod installer die juliie hebbe en een paar mods die jullie in SA hebben? (die het ook doen)

alvast bedankt!

EDIT: ik wou ook graag weten hoe je die back-upps maak.. en waar je die terug kan vinden??

Laatst bewerkt:
maar zijn die ook allemaal goed? want daar gaat het mij eigelijk om want gistere downloade ik een enorme virus:eek: en het spel liep bij elke mod vast..

De site is volgens McAfee spyware en virusvrij.
En mods bevatten soms fouten, dus hij kan soms vastlopen.
Maar... met de Mod installer kan je ook mods verwijderen, hij maakt automatisch back-ups van de bestanden die hij veranderd.

Laatst bewerkt:
oo ok bedankt..

en ik zoek ook nog een goeie save game want vorige keer toen ik die downloade deed die het ook al niet..:confused:

en hoe kan ik zien welke versie ik heb? en bedoel je de versie van de mod installer?

en hoe kan ik zien welke versie ik heb? en bedoel je de versie van de mod installer?

Kan er iemand mij uitleggen hoe ik die backups precie smoet doen???

Ben ik echt nou zoooo dom of hoe zit het:O ik wordt het nu toch echt is een keer scheitziek van!!!
WIE WILT MIJ ASTUBLIEFT HELPE ik installeer die focking SA nu al voor de 3e keer en die back up geeft aan dat ik het via uninstal mod moet doen ik wordt er FOCKING gek van!!1

PLZZZZZZ pllzzzzz!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
ik zie dat die mod installer die gepost werd voor gta vice city is, mis dat hij het daardoor niet meer doet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan