Geplaatst door Sander1001
ja.. dat klopt, ik ben ook al bezig geweest om hem wel valid te maken, en ik weet ook precies waar de fout zit. Als hij die links gaat controlleren ziet hijh &PHPSESSID, maar dat moet & a m p ; PHPSESSID zijn. En daar heb ik ook al een scriptje voor gemaakt die ook werkte.. maar toen ik de nieuwe versie van mijn site erop zette, deed ie dat ineens niet meer.. Dus ik moet dat nog eens controlleren Dit is het scriptje overigens:
PHP:
function repairSessid($psBuffer)
{
return (str_replace("&PHPSESSID=", "&PHPSESSID=", $psBuffer));
}
ob_start("repairSessid");
Hm, interessant

Ik kan je wel vertellen waar het aan ligt: Waarschijnlijk gebruik je sessies op je website. De cliënt (aka: De bezoeker, de gebruiker) kan op twee manieren duidelijk maken welke sessieID hij heeft: Een sessiecookie of een link. Als de cliënt de cookie niet wenst aan te nemen, dan propt de PHP parser (of de webserver, daar ben ik nog niet helemaal uit) achter elke link &PHPSESSID=....
Ik ken dit probleem, ik heb 't op m'n eigen website ook. Die is volledig XHTML 1.0 strict valid, behalve die PHPSESSID
Over je oplossing: Ik ben nooit zo'n fan geweest van ob_start(), maar ik zal 'm eens uittesten
Het is niet echt mijn eerste site.. ik heb al sinds mei steeds zo'n inhoud-loze website gehad, en door steeds een nieuwe, met meer functies, te maken heb ik het al aardig onder de knie.
Ik zit eigenlijk te wachten op iemand die ik kan helpen met het maken van een website
dat lijkt me echt leuk.
Ah
Wanneer bedoel je? als ik inlog met foute gegevens, dan duurt het 5 seconden voordat ie refresht.. :8-0:
*probeert het nogmaals*
In FF, binnen een seconde word ik doorgelinkt.
In IE, na 5 seconden word ik doorgelinkt.
Oorzaak ook meteen er ff bij gezocht:
Code:
<td class="content">
Deze gebruikersnaam is niet geregistreerd.<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="5; URL=index.php"><META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0; URL=index.php"> </td>
Twee META's
Ik neem dus aan dat je geen flashplayer hebt?
Dat is een soort rond-draaiend blokje, dat ik heb gemaakt tijdens een poging om flash te leren
Wauw ... Leuk ...

In IE werkt 't wel, in FF niet, terwijl mijn FF toch echt Flash ondersteunt

Waarschijnlijk een schoonheidsfoutje in de HTML code waardoor FF hem niet accepteert.
Maar mag ik vragen hoe je de poll precies getest hebt?
Ik heb je formulier naar mijn pc gekopieert en bij
action de link naar jouw formulierverwerking ingevuld:
Code:
<form name="poll" action="http://www.sandh.nl/index.php?action=vote" method="post">
Vervolgens een paar waarden van die radiobuttons veranderd en gesubmit > Geen melding.
Namen van de radiobuttons veranderd > Geen melding.
Waarde van pollId ('t verstopte veld) veranderd > Geen melding.
Etc.
Maar zelfs toen ik gewoon zoals het hoort mijn stem uitbracht, deed hij niets
Het is wel mogelijk om resultaten te zien. Als je 1 keer gestemt hebt, dan zie je ze. Óf je hebt een beveiligings lek gevonden
Dan zal ik wel een beveiligingslek hebben gevonden, want volgens mij telt hij mijn stem niet eens mee
Ik ga misschien wel zoiets als jij doen, allemaal scriptjes op m'n site zetten. Ik weet nu totaal niks te doen met php. Ik heb al eens een forum gemaakt, en die was bijna klaar.. totdat mijn pc ermee ophield
Ik las 't op je site ja, ***lig

Kzou het niet opnieuw gaan maken, ik heb zelf ook twee keer een forum gemaakt: Je leert er bar weinig van als je kijkt naar hoeveel werk het is.
En nu ga ik slapen ;-)
// Edit: Waarom ik

ipv :), je mag maar 10 smilies per post :rolleyes: