Sandisks allemaal tegen schrijven beveiligd??

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik kan SanDisks niet leeg maken of formatteren. Krijg mededeling: Tegen schrijven beveiligd ook als ik het zijschuifje verander.

Ik weet eigenlijk niet beter of je kan ze net zo makkelijk leeg maken een usb stick

Hoe bedoel je USB stick. Is het een USB stick of een kaartje wat je bijvoorbeeld in je fototoestel stopt. Als het dat laatste is probeer dat ding dan eens in/of met je fototoestel te formatteren. Heb je nog een merk, type?

ik heb een hele zooi sandisks die ik dacht even leeg te maken, net zoals je een usb stick leeg maakt.Blijken ze allemaal schrijf beveiligd te zijn. Mijn vraag is dus hoe komt dit. Kan me niet herinneren dat dit altijd zo is geweest.

Hallo, ja ik begrijp het, maar je moet echt hier zijn en heb je al iets geprobeerd om het op te lossen in mijn eerdere klikje. En het werkt niet precies hetzelfde zoals met een USB in dit geval.

Hier nog een hulpje

Die stappen die je kreeg moet je geheel doorlopen anders gaat het niet lukken. Ik weet niet of je iemenad kent met een MAC computer, "eigenlijk te zot voor woorden" maar het is het proberen waard. Probeer alleen een oplossing te vinden en vaak is het met de botte bijl hakken. Het is wat met die dingen he. ;) :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan