soiza
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 nov 2002
Het gaat om de Sapphire ATI Radeon 9200SE 128Mb 4x/8x AGP en TV-Out.
Het probleem is dat ik geen beeld krijg op de TV (alleen mijn achtergrondfoto van de desktop). ik heb GoT al doorgespit maar kom er maar niet uit. Oké, ik heb dus mijn gewone TV aangesloten op mijn PC (via TV-Out
). Nu zie ik wel beeld op mijn TV, maar alleen mijn achtergrondfoto. Dus niet de pictogrammen etc. Ook als ik een filmpje start dan zie ik dus alleen de achtergrondfoto(die op mijn desktop staat). Ik heb in een andere pc een Nvidia kaartje ook met TV-Out, hier kan je makkelijk je beeld klonen. Alleen bij deze kaart (Radeon 9200SE) zie ik alleen de optie;"het Windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor". Deze staat aangevinkt. Als ik deze uitvink zie ik niets op mijn TV (zwart beeld). Heeft ATI ook een soortgelijks programma om je beeld te klonen? Ik zie het nergens staan bij de ATI tabbladen en opties. Als iemand de oplossing weet.. share em dan met deze arme jongen 
Groet,
Mike
Het probleem is dat ik geen beeld krijg op de TV (alleen mijn achtergrondfoto van de desktop). ik heb GoT al doorgespit maar kom er maar niet uit. Oké, ik heb dus mijn gewone TV aangesloten op mijn PC (via TV-Out

Groet,
Mike