Sapphire ATI Radeon 9200SE

• Onderwerp starter Onderwerp starter soiza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

soiza

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2002
Het gaat om de Sapphire ATI Radeon 9200SE 128Mb 4x/8x AGP en TV-Out.

Het probleem is dat ik geen beeld krijg op de TV (alleen mijn achtergrondfoto van de desktop). ik heb GoT al doorgespit maar kom er maar niet uit. Oké, ik heb dus mijn gewone TV aangesloten op mijn PC (via TV-Out :cool: ). Nu zie ik wel beeld op mijn TV, maar alleen mijn achtergrondfoto. Dus niet de pictogrammen etc. Ook als ik een filmpje start dan zie ik dus alleen de achtergrondfoto(die op mijn desktop staat). Ik heb in een andere pc een Nvidia kaartje ook met TV-Out, hier kan je makkelijk je beeld klonen. Alleen bij deze kaart (Radeon 9200SE) zie ik alleen de optie;"het Windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor". Deze staat aangevinkt. Als ik deze uitvink zie ik niets op mijn TV (zwart beeld). Heeft ATI ook een soortgelijks programma om je beeld te klonen? Ik zie het nergens staan bij de ATI tabbladen en opties. Als iemand de oplossing weet.. share em dan met deze arme jongen :)

Groet,

Mike

Als goed is heb je bij je kaart een instal cd daar op staat Hydravision dat installeren en kun je daar mee instellen

Kijk eens bij je beeldscherm instellingen op het tabblad overlapping.
Daar staat onderaan opties voor kloonmodus.

Probleem alweer opgelost. Op één of andere manier was er een secundaire adapter aangemaakt, waardoor je niet een kloon kan maken (ofzo). Deze secundaire adapter heb ik in systeemeigenschappen>Hardware>Apparaat beheer verwijdert. Daarna kon ik wel via ATI console (tabblad Overlapping) de kloonmodus gebruiken. Deze kloonmodus was van te voren grijs. Nu staat er ook; "meerdere monitors op Radeon 9200" ipv van 2 verschillende monitors/tv's. Ik weet niet of het verhaal 100% klopt maar... iig werkt het bij mij!

Bedankt voor jullie reacties:thumb:

Groet,

Mike

Laatst bewerkt:
Jouw verhaal klopt helemaal, ik had hetzelfde met een ASUS radeon 9600SE, en na het verwijderen van de Secundaire installatie werkte ook hier het klonen weer. Ikke blij, iedereen blij, LOL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan