Sapphire HD3650 1GB

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit haal ik uit die link van je.
bijna onderaan.

Bridge interconnect is not required for ATI CrossFireX, and may not be included in all product configurations

:confused: ik voel me best wel dom nu, ik had gelezen may be recuired ipv not recuired.

sorry!

nog een vraagje, kan crossfire werken via het moederbord? want in de ati control center komt de optie crossfire niet tevoorschijn zoals dat bij 2x hd3850 wel gebeurt?

nog een vraagje, kan crossfire werken via het moederbord? want in de ati control center komt de optie crossfire niet tevoorschijn zoals dat bij 2x hd3850 wel gebeurt?

Hoe bedoel je dat precies?
Crossfire werkt (voor zover ik weet) altijd met een fysieke verbinding tussen de twee kaarten.

Crossfire werkt (voor zover ik weet) altijd met een fysieke verbinding tussen de twee kaarten.

nou ben ik ook wel benieuwd.
zoal als ik het las uit de laatste regels uit die link is het niet nodig.
wel een cable

# For a complete ATI CrossFireX™ system, a second ATI Radeon™ HD 3600 Series graphics card, an ATI CrossFireX Ready motherboard and one ATI CrossFire Bridge Interconnect cable is required

# For a complete ATI CrossFireX™ system, a second ATI Radeon™ HD 3600 Series graphics card, an ATI CrossFireX Ready motherboard and one ATI CrossFire Bridge Interconnect cable is required

ja een cable dus??

Maar zo'n bruggetje is ook een kabel. Bij nVidia heb je 'bruggetjes' op een 'plankje' en een kabeltje (flexibel).

Confusing :confused:.
Misschien dat Michael een idee heeft.

dat het op het eind van het verhaal over een kabeltje wordt gesproken.

en een hoofdstukje erboven
:Bridge interconnect is not required for ATI CrossFireX, and may not be included in all product configurations

Dames, dames, zonder bridge kun je de HD3650 gebruiken voor Hybrid Crossfire samen met een onboard videokaart, zoals de HD3200 die in de 780G-chipset van AMD zit. Crossfire en Crossfire X werken gewoon met een bridge, de flexibele of het plankje inderdaad. :)

Voor de zekerheid vermeld ik het er even bij: Crossfire X betekent niet alleen maar dat er 4 GPU's gebruikt kunnen worden, maar dat is natuurlijk wel de belangrijkste extra. Hybrid Crossfire X kan ook, zo kun je bijvoorbeeld een zware jongen samen laten werken met een onboard videokaart, om zo tijdens games de losse videokaart te gebruiken, en tijdens het surfen en andere lichte klusjes de onboard videokaart te gebruiken. :)

Dat is precies wat ik dacht maar ik ben niet zo bekend met de terminologie, thanks Michael!!

Dat is precies wat ik dacht maar ik ben niet zo bekend met de terminologie, thanks Michael!!

No problem. Troost je met het feit dat er mensen zijn die nVidia-kaarten in Crossfire zeggen te draaien, en ATI-kaarten in een SLI opstelling zeggen te hebben. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan