sasser virus??

Status
Niet open voor verdere reacties.

lique21

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2004
Berichten
10
deze is namens een vriend van mij wie kan hem helpen ??
als hij zijn pc opstart kan hij 2 minuten werken daarna slaat de pc vanzelf uit met of zonder internetverbinding dit maakt dus niets uit.
hij kan daarom geen scan uitvoeren en geen viruskiller ergens vandaan halen wie heeft er een oplossing??
 
Jij zou voor je vriend alle update kunnen downloaden, en dan branden op een schijf, vervolgens de kabel bij je vriend er uit, en alles vanaf jou schijfje installeren.

succes rama
 
Geplaatst door rama
Jij zou voor je vriend alle update kunnen downloaden, en dan branden op een schijf, vervolgens de kabel bij je vriend er uit, en alles vanaf jou schijfje installeren.

succes rama

ok dank je wel heb je suggesties?? heb nl een windows update geprobeerd maar die doet het bij mij niet.
moet iig een progamma zijn wat snel werkt want hij heeft maar 2 minuten om iets te laten draaien daarna sluit ie af
 
Sory Gezina maar dat is de zelfde site. Rama
 
??

nou ik begrijp er helemaal nix meer van sorry maar die fx sasser heb ik laten draaien via cd bij die vriend maar helpt niksP:( progamma geeft aan dat alles inorde is maar toch sluit ie af.. in veilige modus helpt ook niet dus wie heeft de oplossing ??
 
Probeer dit eens...
Daar lees je ook hoe je kunt voorkomen dat de pc toch gaat afsluiten (Aangenomen dat je Xp hebt.)
 
kan het niet het Blaster virus zijn? Die schakelt je computer ook na een minuut of paar minuten af...
 
Heb je wel alle windows updates gedaan, en de kabel er uit gehaald.Zoja dan moet het lukken. Rama
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan