Sata 1TB installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RubenL

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
ik heb een nieuwe Hd gekocht, SATA 1tb, maar deze word nergens herkend, zowel in de bios als bij schijfbeheer, iemand ideen?

ik run op XP sp3 een acer m1600

bedankt bij voorbaat

niet meer van toepassing, wil geen nieuwe topic maken
ik heb zojuist een sata 1TB gekocht en geplaatst in mijn computer. nu wil ik de partitie maken, maar nu zegt ie dat er 104.89GB nog niet is toegewezen, moet dit niet 1TB zijn dan?
en hoe kan ik dit 1TB maken?

Laatst bewerkt:
nvm dit was ruimte die ik nog op een andere schijf had staan
eerste post aangepast

Gaat de schijf wel draaien
heb je de s-ata kabel goed aangesloten?
heb je al een andere s-ata poort geprobeerd

Laatst bewerkt:
dan terug brengen waar je hem hebt gekocht.
je kan nog een andere pc proberen.

Dankje :) ga morgen wel terug ermee, heb geen 2e pc om mee te testen :(
Thx again

toch niet van seagate hé heb gehoord en vooral gelezen dat ze na 2 á 3 maanden een click of dead maken

Dit betrof een Western Digital HD
Ik terug geweest, wat bleek dat hij helemaal niet draaide (toen ik de eerste keer keek wel, maar daarna deed hij ook niks meer)
Ik heb gelijk een nieuwe gekregen WD 1.0TB en ik heb m in me pc gezet en gelijk herkent, een extra schijfje van 1 TB nu!

Hartelijk dank voor de reacties!
p.s.
en a thump up voor de correcte en vriendelijke behandeling bij hcomputers.nl (dordrecht store) :thumb:

Dit betrof een Western Digital HD
Ik terug geweest, wat bleek dat hij helemaal niet draaide (toen ik de eerste keer keek wel, maar daarna deed hij ook niks meer)
Ik heb gelijk een nieuwe gekregen WD 1.0TB en ik heb m in me pc gezet en gelijk herkent, een extra schijfje van 1 TB nu!

Hartelijk dank voor de reacties!
p.s.
en a thump up voor de correcte en vriendelijke behandeling bij hcomputers.nl (dordrecht store) :thumb:

oke want toch is western digital het beste voor de raptor versie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan