Sata 3 + moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Kan mij iemand zeggen of dit moederbord Gigabyte Technology Co., Ltd. P55-UD3 (Socket 1156) Sata 3 ondersteund .

Daar was ik ook al op uit gekomen maar ik ben niet zo'n techneut op computergebied en uit die tekst kan ik niet opmaken of dit moederbord Sata 3 ondersteunt .

Alleen als de HDD of SSD aan die Marvel controller hangt.

Indien een SSD dan zijn de snelheids-verschillen minimaal als die aan de SATA 2 hangt.

Hoe werkt Specy ? Ik heb dit programma op mijn bureaublad staan en zie al de gegevens van mijn PC maar hoe moet ik dit in een bericht plaatsen ? Alles kopiëren en in mijn bericht plakken ?

Link uit bestand en publiceren hier neerzetten.
En waarom wil je dat doen?

En waarom wil je weten of je SATA 3 hebt, wat al is beantwoord overigens.

Ik heb een harde schijf die een verdacht geluid maakt en die wil ik nu vervangen door een nieuwe HDD gecombineerd met een SSD schijf die ik dan wil gebruiken als opstartschijf maar dan zou mijn moederbord moeten beschikken over een SATA 3 aansluiting .
Sorry , maar dat van die link snap ik niet goed .

Speccy starten, even wachten tot het klaar is met systeem-analyse, dan klik je op "bestand"=> "publiceer" => OK en dan wordt er een link getoond.
Die link kopieer en plak je in je volgende bericht :)

Ik heb een harde schijf die een verdacht geluid maakt en die wil ik nu vervangen door een nieuwe HDD gecombineerd met een SSD schijf die ik dan wil gebruiken als opstartschijf maar dan zou mijn moederbord moeten beschikken over een SATA 3 aansluiting .
Sorry , maar dat van die link snap ik niet goed .
Waarom moet dat?
Een SATA 6GB/s SSD schijf kan gewoon aan een SATA 3GB/s controller hangen, snelheidsveschillen zijn er vrijwel niet maar nu val in hehaling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan