sata brander probleem samsung sh-222AB

• Onderwerp starter Onderwerp starter h78
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

h78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2011
Hallo,

ik heb een probleem met mijn nieuwe brander in mijn nieuwe systeem.Met nero 7,8,10 voert hij het proces disc at once niet uit:brand proces mislukt,daarna burnaware free en asampoo geinstaleerd:brand proces geslaagt maar ze spelen niet af op mijn dvd speler.In mijn oude systeem had ik ook een samsung brander alleen met ide aansluiting geen problemen alle dvd's speelde af,het rare is dat hij wel rewritable dvd's afspeelt.Ik gebruik van de zelfde spindels dvd's: platinum dvdr+ 16x samsung pleomax 16x en arita rw 4x.Ik heb de 1e brander terug gezonden naar het bedrijf en er een nieuwe voor in de plaats gekregen,met de 2e het zelfde probleem.Firme ware update uitgevoert ,maakte ook niet uit en op diverse snelheden gebrand 4x,8,16x ,Iemand enig idee?

Laatst bewerkt:
ik denk dat dit gewoon bij Nero licht omdat ik net ook een zelfde vraag zag op dit forum, daar voerde hij het proces disc at once ook niet uit

Maar met de andere programma's geeft hij aan dat ze goed gebrand zijn maar ze spelen niet af op mijn speler wel op de pc?

Ik heb de brander retour gezonden en een lg brander gekocht deze doet alles perfect.Blijkbaar is de samsung niet compatibel met mijn systeem

Hoe weet ik niet precies maar heb het nu opgelost. Heb met de instellingen liggen vechten, nieuwere nero erop gezet en ineens doet alles t weer! Bedankt voor jullie reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan